Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
ik heb een legale cd-rom liggen van windows vista met hoes. die klever plakte erop maar door toeval of niet is die weg dus kan ik die schijf niet installeren waar kan ik een key vinden?
 
staat die vista op uwe pc, dan is er geen enkel probleem!meer uitleg later bij antwoord op de vraag.
 
nee ik heb deze gekocht wel legaal met key sleutel die is nu foetsie ? allee begrijp het al tis voor de vuilbak
er staat nu windows7 op en daarvoor windows vista bussines (oem)
 
Laatst bewerkt:
die sleutels zitten nog waarschijnlijk in het register van de pc, de off 2003-sleutel is ook nog aanwezig op mijne pc, niettegenstaande Off2010 draai, ik zal het progje opzoeken voor verloren key's. zit momenteel niet op mijn gebruikelijke pc. geef me wat tijd!
thxs wivy
 
die sleutels zitten nog waarschijnlijk in het register van de pc, de off 2003-sleutel is ook nog aanwezig op mijne pc, niettegenstaande Off2010 draai, ik zal het progje opzoeken voor verloren key's. zit momenteel niet op mijn gebruikelijke pc. geef me wat tijd!
thxs wivy

Hoe kan dat als die vista nooit geïnstalleerd geweest is...

Wivy: <<staat die vista op uwe pc>>
Zorro: <<nee ik heb deze gekocht wel legaal met key sleutel die is nu foetsie>>
 
ja dat stond er op maar nu niet meer vandaar dat ik acer erocovery management wil downloaden dat nog steeds niet lukt. maar deze nieuwe topic gaat over een cd-rom van windows vista home premium 32 bit sorry dat had ik er niet bij vermeld.nee deze cd-rom was nog niet geinstalleerd geweest op deze pc voor alle duidelijkheid het gaat om vista home premium. geen xp,bussines,win7 zoek een keysleutel deze sticker is eraf gegaan en vind deze niet meer en verder in alle oprecht het gaat over een officielle cd rom (geen illegale daarmee hou ik me niet bezig)
 
Laatst bewerkt:
heel vervelend dan zorro, want er bestaan proggies om MS sleutels ( zoals magical jellybean) uit je pc te vissen, maar als die er nooit heeft op gestaan wordt het lastig hé. en een sleutelgenerator is per definitie illegaal, dus daar kunnen we je hier niet mee helpen ;!
 
bedankt antwanneke ik had dit wel gedacht. dan smyt ik die wel in vuilnisbak. kan je me niet helpen met iets anders zie vorige topic (windowsvista bussines)??dan mag deze topic afgesloten worden.
 
Zoek eens op Pliek in de nieuwsgroepen als je daar bekend mee bent.
Ik weet dat het illegaal is, maar als test heb ik een Windows 7 Ultimate draaien en tot op heden gaat alles goed, ook met updaten.
Het is mijn enige illegale besturing, omdat ik nieuwsgierig ben hoe lang zoiets goed gaat.
Zodra Microsoft hier een oplossing voor gevonden heeft, knal ik mijn image met de legale besturing er weer op.
 
ze vragen een provider ik werk met skynet dat staat er precies niet bij? heb het al wel gedownload spotnet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan