Kan niet meer in Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om 1 of andere duistere reden kan ik sinds gisteren niet meer in mijn hotmail account.
Ik wou mijn mails checken maar ik moest mijn paswoord weer ingeven.
Nu aanvaard hij mijn paswoord niet meer.

Nu heb ik 2 manieren om er weer aan te geraken :
-de geheime vraag - ik dacht dat ik die juist heb maar die wordt niet aanvaard
-paswoord laten sturen naar alternatief emailadres - daar is het probleem dat ik sinds een klein jaar van provider ben veranderd en mijn email adres dus ook veranderd is.Ik zal dit waarschijnlijk vergeten aan te passen zijn dus ik kan er niet meer aan.

Nu zou ik dan eventueel een mail sturen naar de helpdesk maar ik kan nergens een adres vinden om naar toe te sturen.

Please help want er staan veel belangrijke mails opgeslagen op dat account -)5
 
En toch dien je er bij te geraken met je geheime vraag, enkel dient er een bepaalde tijd tussen te zitten voor je een nieuwe poging onderneemt.
Ligt nogal voor de hand, gezien het anders wel zeer makkelijk zou zijn
om iemand anders zijn account over te nemen. ;)
Bij elke poging is de tijd er tussen langer. Het proberen waard dus ...
 
Ik kan idd een aantal keer achtereen proberen.
Ik heb dan geprobeerd met de postcode van mijn vorige woonst en met die van mijn huidige,beide geen resultaat.Het antwoord op de geheime vraag is 100% zeker juist.

Volgens mij moet mijn account gehackt zijn dan,ik zou echt niet weten hoe het anders kan.
 
Ik heb het ook al eens voorgehad dat iemand mijn hotmail accout afgesnoept had, heb die gelukkig kunnen terugsnoepen ;)
Dank zij de geheime vraag dus. Sterk paswoord gebruiken en mail
niet afhalen op openbare computer. Vooral dat laatste is belangrijk.
Het is namelijk kinderspel om op een Bibliotheek PC duizenden hotmail
accounts binnen de 30 seconden op diskette te krijgen. :ahhhhh:
Inclusief bijhorend paswoord
 
Ik ga nog wat verder moeten experimenteren met de verschillende combinaties met de geheime vraag.
Ik heb mijn probleem al uitgebreid zitten googelen.
Het zou ook kunnen omdat mijn Windows 'als' Nederlands maar ook 'in' Nederland is is geregistreerd.Dus als ik weer de kans krijg ga ik eens proberen het land als Nederland in te stellen ipv België.

Ik heb ook zitten googelen op de foutcode die ik krijg bij msn messenger (80048823 en 80048823)...hier heb ik ook veel dingen mee geprobeerd maar niets gaf resultaat.

Mail afhalen op een openbare computer doe ik niet,enkel op mijn eigen pc.
 
Mijn hotmail was ook gehackt, een week of 2 geleden. Ze hebben zelfs misbruik gemaakt van mijn ebay-account om zo 2 tv's te verkopen. Gelukkig hebben ze dat daar snel doorgehad en mijn account geblokkeerd.
Wat je kan proberen is via deze link contact opnemen met hotmail en je probleem uitlegggen.
Bij mij heeft het geholpen. Alvast veel succes!
 
Hotmail kan gehackt worden maar het is niet simpel en heel tijdrovend;
Sommige mensen zijn makkelijker te hacken dan anderen;
Hotmail hack-tools waarvan de beschrijving strookt met die van bruteforcers, werken niet;
Hotmailgebruikers die worden gehackt, hebben dat in de meeste gevallen te wijten aan hun eigen onvoorzichtigheid:

Bekenden of huisgenoten zijn in het bezit gekomen van je password
Men maakt gebruik van een onveilig, makkelijk te raden password;
Men is in de val van een Social Engineer getrapt;
Men heeft op een XSS-link geklikt;
Men heeft het password ingevuld op een Phishing site;
Men gebruikt hetzelfde password voor verschillende sites.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan