Putskie,
Als je tenmindste »Windows Backup & Terugzetten« eens hebt gedaan (met laat Windows kiezen), kan je er uit komen. Heb je niet vergeten een opstartdisc te maken? Start dan op en druk, nog tijdens het zwart scherm op de knop die je naar het bios verwijst (F12?). Zet met je pijltjes op hoog of neer de DVD als startup in. Zo kom je in de basis-Systeemherstel. Kies »Systeemkopie« terugzetten. Daarna krijg de vraag om je toetesenbord in te stellen (heb je Azerty, kies dan »Belgisch punt«). Nu kan je eens uitblazen, iets drinken en na ± 30 min. herleeft je PC en komt terug op de tijd dat je deze Back-up hebt gemaakt. Zo heb ik lang geleden mij gered uit een uitzichtloze situatie. >>> Ondertussen heb ik mijn les geleerd en maak ik wekelijks een Image (=systeemkopie) op mijn externe drive, waar ook al mijn Data staat. Op mijn C:-drive staan alleen het stuursysteen (Win 7 en 112 programma's).
Ik hoop voor jou dat je mindstens een systeemkopie hebt. Dat zal zo zijn als je ooit »Backup en Terugzetten« hebt gedaan en Windows hebt laten kiezen.
Succes. (Ik ben geen expert, maar heb dingen geleerd met vallen en opstaan).
m.v.g., | WaWa
P.S. Als je alles op één schijf of partitie hebt staan, ben je natuurlijk alles kwijt dat je na de datum van je Backup hebt gemaakt!