Kan geen link van een mail meer openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit met een probleem.

IK heb mails opgeslagen om die later te kunnen gebruiken en/of na telezen.
IK klik er op om hem te laten openenen in windows mail dat doet die hij opend windows mail , maar vervolgens is die daar niet te vinden.
Iemand enig idee wat dat is?
 
U schrijft, "Ik heb" was dat niet "Ik had"? Is het mogelijk apart opgeslagen mail uit outlook te openen in Windows Mail?
Ik doe dat ook in outlook, berichten copieren en opslaan in een gewone map. Als ik die aanklik opent die Outlook met dit bericht.
Is dat ook mogelijk in Windows mail als de berichten zo opgeslagen werden?
Misschien eens proberen met de mail aan te stippen en te laten openen met Windows mail ipv Outlook.
 
U schrijft, "Ik heb" was dat niet "Ik had"? Is het mogelijk apart opgeslagen mail uit outlook te openen in Windows Mail?
Ik doe dat ook in outlook, berichten copieren en opslaan in een gewone map. Als ik die aanklik opent die Outlook met dit bericht.
Is dat ook mogelijk in Windows mail als de berichten zo opgeslagen werden?
Misschien eens proberen met de mail aan te stippen en te laten openen met Windows mail ipv Outlook.


Dat is nu juist het probleem.
IK heb net, en had veel mails precies zo opgeslagen als u meld. Dan klik ik daar op openen met windows mail daar gaat hij dan ook heen want de map gaat open . Alleen de nieuwe mail staat er dan niet. Had gisteren de thuis hulp van senioren web hier maar die snapte er ook niets van. Zend ik hem echtervnaat windows live mail dan opent die daar wel maar zonder het achtergond plaatje.IK werk echter met windows mail
Vriendelijke groet elegance
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan