Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit is iets wat men niet snel gaat weg doen vrees ik. Dit kan altijd wel eens handig zijn. Ik heb het niet, maar als ik het zou hebben zou ik het zeker niet weg doen. FF kijken op 2dehands of facebook market place zou ik aanraden. Wat daar allemaal te koop wordt aangeboden is ongeloofelijk.Zeker dat staat in mijn eerste post, de vraag was wie heeft er die dat niet meer gebruikt of er teveel heeft.
Thanks
Ik neem aan dat je aliexpres bedoeld, een website dat ieder forum afraad, en alleen rommel verkoopt??bij de chinese vrienden ali ...website voor een prikkie te bestellen
Krijg je nu ook al de neiging om denigrerend te doen tegenover mensen die dezelfde mening als de jouwe zijn toegedaan ? en dat bevestigen ? Je misvatting over humor ontsnapt me keer op keer.Beste Philip, de paar jaar dat ik schroeven heb gekocht in de Brico, Hubo, Gamma noem ik al jaren Chinees poepstaal, de chineesen verkopen gewoon rommel. Mijn idee, misschien kan je nog eens grr posten
je zat even fout denk ik, ik wil mijn ssd en EHD van 500 gig cleanen en dan alle partities verwijderen, ik zou daarop een image zetten van OS C met een programma en op de andere een met een ander programma, daar na zou ik mijn back-ups verdelen over de twee met twee verschillende programma's dus, en ofwel aanlsluitbaar maken met een aansluiting zie hieronderOm terug terugtekeren naar de originele vraag.
https://www.allekabels.be/usb_ de originele vraagaccessoires/usb_naar_ide_sata_esata/usb-2.0-naar-esata.html
mdc1756 zijn vraag
Nog niet in mijn handen gehad kan ik dus niet voor zekerheid zeggen.@Deus die in #15 is dat een goede wand goedkoper vind je die niet meer
op aliexpres zou ik daar zeker niet kopen
en je als hij niet goed is kan die steeds terug sturen