Gratis Kabels

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Heeft er iemand aansluitingen teveel die hij niet meer gebruikt of er teveel van heeft, tegen een redelijke prijs.
Zie foto's
Groetjes
Ed

Bijlagen

• IMG-20250212-WA0001.jpeg
    IMG-20250212-WA0001.jpeg
    19.7 KB · Weergaven: 79
  • Screenshot_20250213-015839.png
    Screenshot_20250213-015839.png
    117.9 KB · Weergaven: 90
Misschien even specifiëren welke, want foto 1 en 2 zijn vb. al verschillend.
Wat zoek je precies ?

Ik heb hier dozen vol met kabels en stekkers, de meeste voor oudere toestellen.

Foto 1 is eigenlijk een kabeltje, zie foto in bijlage van de verpakking van iemand, het is om aan te sluiten op SSD of EHD.

Tweede foto is duidelijk denk I.
Bedankt

Bijlagen

• PXL_20250213_161035907.MP.jpg
    PXL_20250213_161035907.MP.jpg
    54.7 KB · Weergaven: 61
Die eerste is product-specifiek denk ik ...
De tweede is een recente variant en zoals je zelf toont te koop op allerlei webwinkels voor een appel en ei !

1ste Is een Sata naar usb adapter. Klik je achteren op een USB 2,5" SATA ssd/hdd, inpluggen in pc et voila, externe schijf.
Voor 3,5"HDD heb je eentje nodig dat ook 12v voeding heeft.

1ste Is een Sata naar usb adapter. Klik je achteren op een USB 2,5" SATA ssd/hdd, inpluggen in pc et voila, externe schijf.
Voor 3,5"HDD heb je eentje nodig dat ook 12v voeding heeft.
ja dat weet ik Deus, maar als er nu iemand is die er veel liggen heeft en zijn pc hobby af aan het bouwen is kan ik liever krijgen dan te kopen
het was maar een vraag, daarvoor deze topic nietwaar.

Zeker dat staat in mijn eerste post, de vraag was wie heeft er die dat niet meer gebruikt of er teveel heeft.
Thanks

ja dat weet ik Deus, maar als er nu iemand is die er veel liggen heeft en zijn pc hobby af aan het bouwen is kan ik liever krijgen dan te kopen
het was maar een vraag, daarvoor deze topic nietwaar.
???? Was een antwoord op @PhilipV

Niet iedereen heeft of weet dat en: " Een goed antwoord vereist een duidelijke vraag met véél details. "
Dacht dan zal ik die info al maar geven...

Hoi,

Heeft er iemand aansluitingen teveel die hij niet meer gebruikt of er teveel van heeft, tegen een redelijke prijs.
Zie foto's
Groetjes
Ed
???? Was een antwoord op @PhilipV

Niet iedereen heeft of weet dat en: " Een goed antwoord vereist een duidelijke vraag met véél details. "
Dacht dan zal ik die info al maar geven...
Ik denk dat iedereen op dit forum hier wel weet wat dat is weet je wat Philip sluit het onderwerp maar af, voor mij hoeft het niet, ik ga wel eens bij vrienden horen.

@mdc1756 Je bent mijns inziens wat te ongeduldig .. niet iedere bezoeker komt hier dagelijks langs...

PS : en nee, ik wist niet wat het PRECIES was die kabel, dus de info van @Deus maakte me wijzer ! Heb zo iets nog nooit gebruikt.

foto #3 maakt het toch duidelijker het staat er op wat het is, mijns inziens.

sluit maar af hoor, ik trek wel mijn plan?

Ed

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan