Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja dat weet ik Deus, maar als er nu iemand is die er veel liggen heeft en zijn pc hobby af aan het bouwen is kan ik liever krijgen dan te kopen1ste Is een Sata naar usb adapter. Klik je achteren op een USB 2,5" SATA ssd/hdd, inpluggen in pc et voila, externe schijf.
Voor 3,5"HDD heb je eentje nodig dat ook 12v voeding heeft.
???? Was een antwoord op @PhilipVja dat weet ik Deus, maar als er nu iemand is die er veel liggen heeft en zijn pc hobby af aan het bouwen is kan ik liever krijgen dan te kopen
het was maar een vraag, daarvoor deze topic nietwaar.
Hoi,
Heeft er iemand aansluitingen teveel die hij niet meer gebruikt of er teveel van heeft, tegen een redelijke prijs.
Zie foto's
Groetjes
Ed
Ik denk dat iedereen op dit forum hier wel weet wat dat is weet je wat Philip sluit het onderwerp maar af, voor mij hoeft het niet, ik ga wel eens bij vrienden horen.???? Was een antwoord op @PhilipV
Niet iedereen heeft of weet dat en: " Een goed antwoord vereist een duidelijke vraag met véél details. "
Dacht dan zal ik die info al maar geven...
patrick wat zou het verschil zijn met deze op amazone https://www.amazon.com.be/-/nl/KingData-adapterkabel-schijven-externe-converter/dp/B0C9X7QV82, buiten de prijs