Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik mijn Java versie met IE9 controleer komt er 't volgende op :

Er is geen werkende versie van Java op uw systeem gedetecteerd.

nochtans heb ik al de laatste updates of versie’s :

xx.JPG

Het is de kwestie dat er GEEN Java op m'n PC wordt gedetecteerd en hij staat nochtans overal in
(in 't Configuratiescherm, bij de geïnstalleerde Programma's, in Program Files )

Ik krijg steeds dit antwoord als ik de Java-Versie controleer :

xxx.JPG

Heb ook alles al eens geherinstalleerd en met succes :

Knipsel x.JPG

Met OPËRA wordt Java wel gededecteerd :

Java via Opera.JPG


Ik begrijp het ergens niet , daar alles normaal werkt , hoe weet ik of die Java nu wel of niet marcheert en wat kan ik daaraan doen of hoe moet ik dit oplossen aub, bedankt ???
 
effe vermelden dat het ook zonder java gaat ...gebruik al jaren de pc zonder dat ik ook maar iets van java heb geinstalleerd ...en gebruik ook de IE9 Probleemloos
 
effe vermelden dat het ook zonder java gaat ...gebruik al jaren de pc zonder dat ik ook maar iets van java heb geinstalleerd ...en gebruik ook de IE9 Probleemloos

Normaal heb je die java toch nodig daar er anders bepaalde dingen NIET worden weergegeven, dacht ik .kan mis zijn hoor.
En ik gebruik ook Opera heb je dat daar dan ook niet in nodig ???
 
of opera java nodig heb !! ja/nee : daar durf ik niet op te antwoorden ..omdat ikzelf trouw blijf aan de IE brouser.
zoals ik al zei heb ik java niet in gebruik op deze win7 x64 ultimate en ondervind géén enkel probleem ...tot op heden (afkloppen ) en zoals ik al zei werkt hier alles uitstekendt ...
moet je wel vertellen dat ik zelf niet online speel.. java is voornamelijk nodig voor online gaming
 
of opera java nodig heb !! ja/nee : daar durf ik niet op te antwoorden ..omdat ikzelf trouw blijf aan de IE brouser.
zoals ik al zei heb ik java niet in gebruik op deze win7 x64 ultimate en ondervind géén enkel probleem ...tot op heden (afkloppen ) en zoals ik al zei werkt hier alles uitstekendt ...
moet je wel vertellen dat ik zelf niet online speel.. java is voornamelijk nodig voor online gaming

Ik doe GEEN spelletjes NIET ON en ook NIET OFFline, :us4alldank: zal alles maar laten zoals 't was

mvg
Sunny;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan