Geachte lezer,
Bij mijn toetsenbord verandert o.a. de "è" na verloop van tijd in "``e" en dat verhelp je alleen met de computer opnieuw opstarten.
Ik werk met Windows XP Home en Internet Explorer 8. Onder Firefox treed het euvel ook op.
Microsoft schrijft het hieronderstaande erover maar bij mij werkt het niet om onderstaande probleemloos te gebruiken.
Het verschijnsel treed toch steeds weer op.
Het overkomt mij doorgaans bij typen in Windows Live Mail c.q. Hotmail.
Het gebeurt mij met diverse toetsenborden dus in het toetsenbord zit het niet.
Kunt U mij verder helpen?
Ik verneem het graag.
M.v.g.
Piet Alberts
Bij mijn toetsenbord verandert o.a. de "è" na verloop van tijd in "``e" en dat verhelp je alleen met de computer opnieuw opstarten.
Ik werk met Windows XP Home en Internet Explorer 8. Onder Firefox treed het euvel ook op.
Microsoft schrijft het hieronderstaande erover maar bij mij werkt het niet om onderstaande probleemloos te gebruiken.
Het verschijnsel treed toch steeds weer op.
Het overkomt mij doorgaans bij typen in Windows Live Mail c.q. Hotmail.
Het gebeurt mij met diverse toetsenborden dus in het toetsenbord zit het niet.
Kunt U mij verder helpen?
Ik verneem het graag.
M.v.g.
Piet Alberts
- <LI style="MARGIN-TOP: 0pt; PADDING-RIGHT: 0pt; MARGIN-BOTTOM: 0pt">Kies Start >> (Instellingen) >> Configuratiescherm. <LI style="MARGIN-TOP: 0pt; PADDING-RIGHT: 0pt; MARGIN-BOTTOM: 0pt">Dubbelklik op Landinstellingen. <LI style="MARGIN-TOP: 0pt; PADDING-RIGHT: 0pt; MARGIN-BOTTOM: 0pt">In het gelijknamige dialoogvenster opent u het tabblad Talen. <LI style="MARGIN-TOP: 0pt; PADDING-RIGHT: 0pt; MARGIN-BOTTOM: 0pt">Klik op de knop Details om het dialoogvenster Tekstservices en invoertalen te openen. <LI style="MARGIN-TOP: 0pt; PADDING-RIGHT: 0pt; MARGIN-BOTTOM: 0pt">Zorg dat er een Amerikaans toetsenbord in de lijst staat (zoals in de afbeelding). Dit ziet er als volgt uit:
'Nederlands taalgebied met toetsenbord uit de Verenigde Staten (internationaal)'
Is dat niet het geval voeg deze dan toe door op de knop Toevoegen te klikken. - In het dialoogvenster Tekstservices en invoertalen selecteert u het toetsenbord met de vermelding 'Verenigd Koninkrijk' en klikt op Verwijderen.
Voortaan hebt u geen last meer van een verkeerd begrip van de toetsen.
Laatst bewerkt door een moderator: