internet paginas laden niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo bij mij laden sommige internet paginas niet meer er komt dan te staan dat het te lang duurd en dat het afgebroken is weet iemand wat ik hieraan kan doen ik ben niet zo heel goed met comp groetjes
 
hallo bij mij laden sommige internet paginas niet meer er komt dan te staan dat het te lang duurd en dat het afgebroken is weet iemand wat ik hieraan kan doen ik ben niet zo heel goed met comp groetjes

je kan je timeout langer zetten in je browser voordat ie het opgeeft te zoeken. je kan ook een andere, snellere browser proberen. heb je draadloos netwerk, test dan eens bekabeld of je het nog hebt. anders router eens bekijken. is je abonnement wel performant genoeg?

...maw er zijn héél veel dingen die aan de oorsprong hiervan kunnen liggen. wees eens wat specifieker als je kan?
 
ik heb mozilla firefox en die laat af en toe ook niet zou et miss daar dan aan kennen liggen en ik kan wel hierop en nog andere sites maar bv niet op hyves of andere sites mijn comp heeft et altijd gewoon gedaan en ik heb al systeemherstel gedaan maar dat helpt ook niet bedankt
 
met systeemherstel ben je niks hier. je zit met een zwakke schakel in je datastroom. kwestie van te zoeken waar het aan ligt. doe eens een speedtest om je provider te controleren, bekabel om te zien of je router niet verzwakt, gebruik andere browser etc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan