Internet Explorer, |Spotnet en andere zaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

TonyBossche

Steunend lid
Vip Lid
Ik ondervind heel veel problemen met IE| 9 en 10.
Regelmatig foutmeldingen of een bericht dat de pagina niet kan vertoond of gevonden vonden.
Met Firefox gaat het allemaal veel beter en geen foutmeldingen.
Verder heb ik het moeilijk met de reclame in Hotmail en Outlook.
Weet iemand hoe je dit kunt afzetten??
Weet iemand een interessant mail programma met weinig reclame?
Ik houd graag berichten bij en vroeger kon je die gewoon "cut en paste" ergens op de harde schijf wegzetten.

Het is al een tijdje geleden dat ik W7 - 64 bit heb geinstalleerd en ik stel me nu de vraag of het ECHT beter is.
Ik heb ook een Vista 32 bit lopen die veel sneller is!!

In de voorbije tijd heb ik wat gedownload en ik wil dit nu gaan branden.
Maar ik weet hier te weinig van af.
Bijvoorbeeld een download van JAG van 32 Gb (1 zip-file) .
Hoe kan ik dat op een dvd krijgen.
Wie kan me in enkele woorden vertellen hoe en wat ik moet doen.
Als ik blu ray zeg, wat moet ik dan weten als ik een schrijver koop?
Aan welke .exe of andere uitgang herken ik een ISO file?
Is er een oplossing voor lange bestandsnamen??
Met welke programma's houd je de computer fit en virusvrij?
 
dit zijn heel wat vragen die jij stelt in 1 keer !
ik zal proberen deze zo goed mogelijk te beantwoorden .

*hoe kun jij problemen ondervinden in de IE9 en de IE10 immers word de IE9 vervangen door de IE10 het is dus niet mogelijk ze beiden gelijktijdig te kunnen gebruiken op 1 en dezelfde pc ...
daar bovenop waarom neem je niet de nieuwste namelijk de IE11 (ook deze is beschikbaar voor de Win7)

*om reclame te onderdrukken kun je in FF Adblock plus 2.4 installeren als een add on ( klik daar voor op het menu van FF in je taakbalk en laat deze dan zoeken naar beschikbare add ons ) (installeer de add on die je wenst te gebruiken !)

*over welke outlook heb je het hier nu ?
-want men spreekt over outlook en men bedoeld dan soms de outlook office of de outlook.com !

*ik persoonlijk vind de Windows Live Mail 2012 nog steeds het beste mailings programma

* je kan zeker je emails bewaren door deze te exporteren en op te slaan in een daar voor bestemde locatie.

*de Windows 7 x64 zou normaal gezien sneller moeten zijn dan de Vista ...
echter indien je processor niet voldoet of er zit niet genoeg werk geheugen in je systeem dan kan soms de win7 x64 trager zijn en ben je wellicht beter af met de Win7 x86 bit (86 bit = de 32 bit )

*ik weet dus niet wat jij bedoeld met ik heb een JAG van 32 Gb !
verklaar dit eens ..

*om een blu ray te kunnen branden dien je dus over een blu ray brander te beschikken .

*een iso file herken je meestal aan de extentie .iso of .cue of .bin er zijn nog meerderen extenties maar de 3 die ik noemde zijn de meeste gebruikte.

*een oplossing voor lange bestandsnamen is er niet direct d.w.z. dat indien jij een film met de naam Soldaat van Oranje wil opslaan naar een locatie en deze dan ook in een map met onderliggende mappen plaatst dan verkrijg je dus een te lange bestandsnaam .
verklaring : E: = de externe schijf .. de map waarin je de fims plaatst noem je films..deze is dan weer onderverdeeld in actie , romantiek , horror enz..
jij plaats dus de film Soldaat van Oranje in E:films/actie/soldaat van oranje en daar door verkrijg je een te lange bestandsnaam.

*met welk programma hou je de pc fit en virus vrij : voor mij is dit de AVG Internet Security 2014 met de AVG PC Tune Up 2014 + Malwarebijtes Pro voor een ander is dat weer iets anders ...
dit hangt immers van jezelf af ...
 
Laatst bewerkt:
Beste qtex,

Bedankt voor de reactie

Windows Live Mail 2012 is alleen voor w7 en w8.
Ik heb op deze laptop Vista dus dat gaat niet lukken.
Met het JAG bestand bedoel ik 1 ZIP-file van bv. 32 Gb.
Hoe kan ik dit het beste op een DVD branden?
Dual layer? Blu-ray M.a.w. een ZIP-bestand van 32Gb.
Zoals ik had geschreven stel ik de vraag over IE9 en IE10.
Ik heb geen weet van IE11. uiteraard staan die niet op 1 computer maar dat zou kunnen met dual of multiboot.
Waar moet ik op letten als ik een blu-ray wil kopen (schrijver).
Ooit heb ik eens iets gelezen over een programma dat het mogelijk maakt dat lange bestandsnamen worden aanvaard in Windows.
In de Hotmail/Outlook versie kun je niets verplaatsen naar een bestand op je HDD.
Dat kon je vroeger wel in Windows Outlook en Express.
Mogelijk heeft U een oplossing?
Bedankt voor de Add block plus 2.4. Ik ga het proberen.
Wat bedoel je met FF? Waarschijnlijk ben ik iets te moe om meteen te snappen. Sorry

Nogmaals bedankt voor de goede raad
 
*je kan best de Windows LiveMail 2011 gebruiken op de Vista je mag en kan helaas niet de Windows Live Mail 2012 gebruiken .lees hier meer over

*een zip bestand dient eerst uitgepakt te worden ... het betreft dus hier nu om een blu-ray film veronderstel ik en deze wil jij dan branden ...op een DVD Verbatim BD-R DL 50GB Jewel Case (6x, 10 stuks, bedrukbaar)

*de IE9 of de IE10 kun je altijd herstellen bij problemen via de internet optie in je werkbalk ..tap " algemeen " button " opnieuw instellen "

* je kan je best bevragen bij de verkoper van de blu-ray speler ...welke de beste is voor u

*met FF bedoelde ik de FireFox

*ik ken zulk geen programma dat de bestandsnamen inkort ...
 
Weet iemand een interessant mail programma met weinig reclame?

Windows Mail, niet te verwarren met Windows Live Mail is het standaard e-mail programma dat bij Windows Vista geleverd werd. Windows Mail is de vervanger van het e-mail programma Outlook Express dat het standaard e-mail programma bij Windows XP is .

Windows Live Mail 2012 is alleen voor w7 en w8.

Windows Live Mail werkt probleemloos met Windows Vista.

Ik ondervind heel veel problemen met IE| 9 en 10.
Regelmatig foutmeldingen of een bericht dat de pagina niet kan vertoond of gevonden vonden.
Met Firefox gaat het allemaal veel beter en geen foutmeldingen.

Misschien best het stappenplan eens uitvoeren.
http://www.pctuts.be/f70/stappenplan-vermoeden-gea-nfecteerde-computer-41193/
 
In de voorbije tijd heb ik wat gedownload en ik wil dit nu gaan branden.
Maar ik weet hier te weinig van af.
Bijvoorbeeld een download van JAG van 32 Gb (1 zip-file) .
Hoe kan ik dat op een dvd krijgen.
Wie kan me in enkele woorden vertellen hoe en wat ik moet doen.

U kunt misschien eerst en vooral eens beginnen met die zip-file uit te pakken met winzip, winrar, 7zip bijvoorbeeld.
Als u met JAG dit bedoelt: <<Judge Advocate General>>, zullen het waarschijnlijk meerdere losse afleveringen zijn van die serie.
Om die te branden zult u toch moeten wachten totdat u weet of die aflevering een dvd5, avi, mkv, iso enz. is
 
ik stel nu vast dat ik in de eerdere post hier boven een foutieve vermelding heb gedaan ...betreffende de IE10 .
enerzijds was er pas de vermelding in bericht #3 dat er de Windows Vista werd gebruikt ... daar had ik dus niet bij stil gestaan .
en het klopt dus wat mijn collega Medewerker Luc vermeld ...
de Vista word stilaan uit de omloop genomen en daar door heeft dus Microsoft besloten om de IE10 niet te gebruiken op de Vista .
dit met de bedoeling ook om de gebruikers te laten overstappen naar een Windows 7 of beter nog naar de Windows 8.1
 
Beste Luc,

Ik heb zojuist bij Alternate gekeken maar die hebben geen Samsung. Ik vermoed dat U deze bij MyCom hebt gevonden? Ik kan je niet meteen vertellen of ie10 nu geinstalleerd is op mijn Vista systeem? Ik heb al gekeken maar kan ik het niet meteen terug vinden.
Bedankt voor de tip van de brander.
 
Dit is de enige Externe Blu-ray brander bij Alternate
LG BP40NS20 114,90 Euro die zal ook wel goed zijn
LG BP40NS20
De Samsung bij Mycom kost 82,99 Euro thuis bezorgt.
Hier kan je zien welke ie je hebt:
01.png02.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan