nijltjetweety
Niet meer actief
Na wat heen en weergeschrijf heb ik nu eindelijk zwart op wit dat er geen bekabeling ligt op mijn adres om ADSL aan te sluiten.
Ik heb al bijna 4 jaar ADSL maar dat is bijzaak, ik heb geen kabel en dus geen ADSL.
De soap blijft maar duren hoor ik al, en het verveelt me mateloos dat ik er maar niet achter kom welke kabel er ontbreekt, en nog meer hoe mijn verbinding bij kpn en voorheen bij euphonynet tot stand komt/kwam.
Weet hier op het forum iemand wat het probleem is, want ik krijg er kop noch staart aan (nog steeds niet).
Hieronder de brief van mobistar:
Ik heb al bijna 4 jaar ADSL maar dat is bijzaak, ik heb geen kabel en dus geen ADSL.
De soap blijft maar duren hoor ik al, en het verveelt me mateloos dat ik er maar niet achter kom welke kabel er ontbreekt, en nog meer hoe mijn verbinding bij kpn en voorheen bij euphonynet tot stand komt/kwam.
Weet hier op het forum iemand wat het probleem is, want ik krijg er kop noch staart aan (nog steeds niet).
Hieronder de brief van mobistar:
Brussel, 20/08/2010
Geachte heer xxxxxxxxxxxxxxxxxxx,
Mobistar repliceerde als volgt op uw laatste opmerkingen:
"Ik wens, in naam van Mobistar, mijn excuses aan te bieden aan de heer xxxxxxxxxxx voor de verkeerdelijke bewoording
van het abonnement.
Uiteraard wordt bedoeld dat er geen aansluiting mogelijk is voor een adsl‑abonnement.
Belgacom bevestigde ons dat er geen bekabeling ligt om de activatie tot stand te brengen.
Conform artikel 3.1.1a van onze algemene voorwaarden is het mogelijk omwille van technische omstandigheden dat een
activatie niet realiseerbaar is."
Zonder tegenbericht per kerende vóór 03/09/2010 wordt deze klacht afgesloten.
Met de meeste hoogachting,
Luc Tuerlinckx
Ombudsman
Laatst bewerkt: