Installeren werk niet zoals het moet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik heb dus Windows 7 64bit gedownload van microsoft website. Deze heb ik op dvd gebrand is een iso file.
Ik start op van dvd en windows begint te laden, na 2 min krijg ik deze fout.

ivan-albums-varia-picture3801-img-1175.jpg


Deze fout zeg mij dat ik alle usb aparaten enzo moet uittrekken, dus doe ik dit.
Ik herstart opnieuwe van de dvd en nog altijd zelfde probleem. Ik dacht nu zal ik maar weer vista opstarten héé windows 7 wil niet installeren.

Herstart mijn pc en vista wil niet meer opstarten, dus heb ik met de dvd van vista geboot, en herstel genomen (opstartherstel) deze heeft zo een 15 min de fout gezocht en kreeg de melding dat het opstartherstel niet opgelost kan worden.

Nu heb ik even zitten kijken en stond er tussen systeemherstel, dit heb ik genomen en 5 mei genomen, na 5 min was dit gedaan en kon mijn pc opnieuwe opstarten. Nu werkte alles weer.

Voor de zekerheid heb ik dit nog eens gedaan met de dvd van windows 7 en kreeg weer de fout, ook kon ik weer niet meer opstarten van vista.

Dat vind ik nu een raar probleem ze, normaal als windows 7 enkel maar laad van de dvd, mag deze tocht niet aan systeem komen van vista ?
 
Hier geen probleem, maar is een clean install van een 32 bit systeem met 1GB geheugen. Alleen is er een fout in het taalpakket, nog even verder zoeken op het net.
 
Hier geen probleem, maar is een clean install van een 32 bit systeem met 1GB geheugen. Alleen is er een fout in het taalpakket, nog even verder zoeken op het net.

Van usenet gedownload zoja moet je engels nemen eerst en dan als instal gedaan is nederlands nemen.
 
Ben nu bezig met dvd aan downloaden van usernet wie weet zijn deze wel goed.
 
Ik heb dus windows 7 van usernet gehaald en met deze werkt alles. Ook helemaal in in nederlands geplaatst.
 
Ik heb de RC geupdate over de beta en dat is prima gegaan,geen nieuwe instal nodig,enkel een kleine aanpassing aan één file(lachen)en sinds vanmorgen ook helemaal in het Nederlands.
 
Met dat upgradegedoe heb ik toch een vraagje.
Kan je terug downgrade doen?, voor het geval de RC volgend jaar afloopt en niet verlengd word.
Ik heb geen zin vista daarna te herinstalleren.

Ik ga zowiezo dualboot doen, dan kan ik vergelijken.
Win 7 als virtueel met vista als host is wat naar de zware kant voor mijn pc.
Toch stel ik mij bovenstaande vraag om volgend jaar niet teveel leden in nood te zien die terug naar vista willen.
 
Een back up maken van je systeem voor je begint met 7,eens alles voorbij backup terugzetten en er is nooit iets gebeurd.
Ik heb een nieuwe partitie gemaakt en experimenteer naar hartelust,de 7 heeft immers ook hetzelfde back up systeem als vista,experimenteren was nog nooit zo leuk,loopt het verkeerd neem je je back up en een kwartiertje later ben je terug bezig.:applaus:
 
Een back up maken van je systeem voor je begint met 7,eens alles voorbij backup terugzetten en er is nooit iets gebeurd.
Ik heb een nieuwe partitie gemaakt en experimenteer naar hartelust,de 7 heeft immers ook hetzelfde back up systeem als vista,experimenteren was nog nooit zo leuk,loopt het verkeerd neem je je back up en een kwartiertje later ben je terug bezig.:applaus:

De versie die ik probeerde (win7 Rc) heb ik opgestart vanaf dvd op een vista pc.
Ik kreeg te lezen dat ik een vista dvd moest gebruiken om een systeemherstel te doen.
Met een eerdere beta van windows 7 was het systeemherstel hetzelfde als in vista, nu niet meer.
Werkt het back-up systeem van de laatste releasecandidate?
Ik durf het niet zeggen hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan