Status
Niet open voor verdere reacties.
weet niet of ik hier juist zit met mijn vraagje maar houdt in ieder geval verband met de fonts voor office, windows, outlook en outlook express. Als ik nieuwe fonts inlaad en een document maak of e-mail schrijf en dit naar iemand stuur die deze fonts niet geladen heeft ziet deze dan toch de nieuwe font in het office document of de e-mail :vraagteken:
 
In een Word-document kunt u het volgende eens proberen (enkel als het gebruikte lettertype een "True Type-lettertype is)

Extra - Opties - tabblad Opslaan - Aanvinken: True Type lettertypen insluiten.

Pas daarna het document verzenden.
Het document zal dan natuurlijk veel groter zijn.
Misschien zijn er dan problemen om het met Email te verzenden.
 
In een Word-document kunt u het volgende eens proberen (enkel als het gebruikte lettertype een "True Type-lettertype is)

Extra - Opties - tabblad Opslaan - Aanvinken: True Type lettertypen insluiten.

Pas daarna het document verzenden.
Het document zal dan natuurlijk veel groter zijn.
Misschien zijn er dan problemen om het met Email te verzenden.

heb de beschrijving gevolgd en het document opgestuurd nu maar wachten op het resultaat, zal voor morgen zijn. Had bij Office 2007 nog de keuze om enkel de gebruikte tekens me te sturen dan word het bestand niet veel groter. Bij een mail is het inderdaad iets anders bij outlook express vondt ik zelf de keuze niet om het lettertype mee te sturen. Wordt vervolgd...
 
heb de beschrijving gevolgd en het document opgestuurd nu maar wachten op het resultaat, zal voor morgen zijn. Had bij Office 2007 nog de keuze om enkel de gebruikte tekens me te sturen dan word het bestand niet veel groter. Bij een mail is het inderdaad iets anders bij outlook express vondt ik zelf de keuze niet om het lettertype mee te sturen. Wordt vervolgd...

U kunt ook vanuit Word een email versturen. Dan lukt het misschien wel om het lettertype mee te sturen.
 
U kunt ook vanuit Word een email versturen. Dan lukt het misschien wel om het lettertype mee te sturen.

krijg hem niet verstuurd vanuit Word, telkens als ik wil verzenden is het van; er is een fout opgetreden vraagt ie of de foutmelding moet worden verzonden en sluit ie af.
Heb eens verder gesnuffeld en kwam op hierbij;

http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bnl%3B918792&x=9&y=8

maar als ik het goed begrijp moet ik dan Outlook als standaard zetten :vraagteken:
heb trouwens Office 2007
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan