Social Media Ingevoegde content van social media

PhilipV

Beheerder
Forumleiding
Admin
De jongste tijd - en meer en meer - worden berichten op reguliere nieuwskanalen, (VRT NWS) kranten (De Standaard) en blogs doorspekt met de onderstaande meldingen.

1740773073264.png

Een echte plaag geworden. Maar ik wil wel toestemming geven, uiteraard - anders kan je heden tendage bijna niks meer bekijken op het net.
Maar probleem is dat je bij elke pagina, soms meerdere keren op één en dezelfde pagina en elke dag weer opnieuw die toestemming moet geven.

Ik gebruik in mijn browser de extensie I don't care about cookies en wil dus expliciet NIET lastig gevallen worden met die vraag, maar toch geraak ik er niet vanaf.
Iemand een idee hoe ik die goedkeuring, ev. per ingevoegd netwerk, voor eens en altijd kan geven ?

Soms zijn die artikels, o.a. in De Standaard, zonder de content niet te begrijpen. De auteurs gaan ervan uit dat je leest wat er staat en zij geven dan commentaar of aanvulling erop. Als je de bron niet eerst leest kan je er kop of staart aan krijgen.

In die gevallen mis ik dus wél iets, nl. zowat alles ...

Wat ik niet begrijp is dat je toestemming niet wordt vastgelegd in een cookie. Ik bezoek wel eens sites die toestemming vragen voor sociale media inhoud en dan zeg ik altijd "Neen". Dit wordt dan onthouden zolang ik mijn browsegeschiedenis niet wis.

Overigens heb ik in kranten nog nooit meegemaakt dat de overgeslagen tekst van de "ingevoegde inhoud" minder goed te begrijpen was.

Wees blij dat kranten niet om toestemming vragen als je de "ingevoegde inhoud" overslaat!

De eerder genoemde websites eisen keer op keer het aanklikken van een rood kruisje.

Geen flauw idee als ik juist zit, mijn vrouw betaald voor HLN (het laatste nieuws) digitaal. en kan de volledige krant bekijken op haar PC, ik in tegendeel kan het niet, ik krijg ook dergelijke geblokkeerde rotzooi.
Je gebruikt I don't care about cookies, zoals aangegeven, gebruik dan ook Cookie Autodelete en whitelist de sites waar je problemen mee ondervindt die je wilt bekijken.Ik weet niet of het helpt, I don't care about cookies werkt voor de website dat je aan het bekijken bent, de social huppeldepup komt van een andere site.

Terug
Bovenaan