ING stopt met bankieren-app voor Windows 10 Mobile

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ivan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
ING stopt 16 april met de ondersteuning van zijn app voor mobiele betalingen met Windows-smartphones. Het is dan niet meer mogelijk om gebruik te maken van de app. ING zegt te stoppen omdat het besturingssysteem geen updates meer krijgt.

De telefoons van Microsoft hebben vanaf het begin af aan een beetje de boot gemist. Ze zijn te laat ingestapt. Nu banken, beginnend bij de ING, gaan stoppen met de ondersteuning van de app wordt het voor de huidige groep gebruikers zelfs nog moeilijk om stand te houden.

Er zijn zelfs veel banken die niet eens een app voor dit besturingssysteem hebben ontwikkeld.

Blackberry OS is ook zo'n voorbeeld en naar mijn mening onterecht aan de schandepaal genageld. Veel gebruikers hadden al een haatrelatie met dit product terwijl ze niet in de verste verte wisten wat BB te bieden had/heeft... heel goed voorbeeld van hoe de media iets kan maken of kraken.

DDragon80;n229988 zei:
Blackberry OS is ook zo'n voorbeeld en naar mijn mening onterecht aan de schandepaal genageld. Veel gebruikers hadden al een haatrelatie met dit product terwijl ze niet in de verste verte wisten wat BB te bieden had/heeft... heel goed voorbeeld van hoe de media iets kan maken of kraken.

BB is 1 van de voorlopers van de Smartphones, net als de Imode toestellen die je enkel maar via het BASE netwerk kon operatief hebben. Ik had zo een Imode toestel vroeger en dat was eigenlijk al even goed als een BB, maar dat werkte enkel maar bij de provider BASE en BB kon bij elke provider gebruikt worden. Ik heb dan ook wel kennis van beide besturingssystemen en mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar Imode, die was toch volwassener als BB vind ik nog steeds, dat leunt meer naar wat een moderne Smartphone nu is een BB was eigenlijk meer een opgewaardeerde zakagenda met een GSM ingebouwd met een volwaardig toetsenbord. Dat hadden de Imode toestellen dan wel weer niet, maar ook een groot kleuren display en een camera.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan