Incredimail in windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had incredimail, maar gisteren kreeg ik problemen. Ik heb het dan verwijderd. Maar nu kan ik het niet meer installeren. Halverwege de set-up stopt het. Wat moet ik doen.
Ik heb Windows 7.
Groetjes,
Sonia
 
Heeft Incredimail wel gewerkt onder Windows 7 ?
Zo ja, zijn de problemen na een update gekomen ?
Zo nee, heb je een versie die onder Windows 7 kan werken ?
 
Ja het heeft gewerkt, ik kreeg regelmatig een bericht van een update maar dat ging niet.
Ik bleef dan maar gewoon verder doen. tot gisterenavond. Dan kreeg ik plots mijn mails niet meer open, terwijl ik bezig was.
Is er een oplossing?
Groetjes,
Sonia
 
Volgens mij is Incredimail niet gratis. Ik heb deze ellende vroeger ook wel eens gebruikt en toen stopte het ook plotseling.
Het is wel weer werkend te maken met een crack, maar deze info geven we hier niet op Pctuts, omdat dit illegaal is.
 
ik ben ook geen fan van incredimail. misschien leuk voor kinderen met alle emoticons etc, maar zeker niet betrouwbaar en vol adware.

in jou geval zou ik in eerste instantie een systeemherstel doen naar het moment toen je het prob nog niet had. dan heb je ook je oude prog terug, moet je het niet herinstalleren.

waar deze fout precies ligt is moeilijk te pinpointen. allicht heb je een w7 update gehad waardoor iets niet meer compatibel is.
 
graag even aangeven of je dmv systeemherstel je incredimail weer aan de praat kreeg Sonia :p

we horen het wel.

tipje: in w7/vista kan je gewoon onder start-->uitvoeren volgende typen: rstrui.exe . dan start systeemherstel
 
Dag Antwanneke
Ik heb systeenherstel uitgevoerd en daarna heb ik terug geprobeerd incredimail te downloaden. weer mislukt!
Ik krijg steeds de melding : geen toegang tot VBScript runtime voor aangepaste actie.
Groetjes,
Sonia
 
Dag Antwanneke
Ik heb systeenherstel uitgevoerd en daarna heb ik terug geprobeerd incredimail te downloaden. weer mislukt!
Ik krijg steeds de melding : geen toegang tot VBScript runtime voor aangepaste actie.
Groetjes,
Sonia

how!!

als je systeemherstel uitvoert naar een datum dat je incredimail nog had en er geen problemen mee had staat dat vanzelf terug en werkt ( als het goed is toch), dat is het hem juist:p opgeslagen data wijzigen niet, maar programma en systeemtoestand wordt helemaal teruggezet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan