Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikkie

Steunend lid
Vip Lid
Na (waarschijnlijk) een update van Firefox, enkele weken terug, krijg ik als ik online films wil bekijken bij volledig scherm, alleen een wit scherm te zien.
Internet Explorer geeft dit probleem niet.
Gewoon op de webpagina is er geen probleem, alleen als ik voor volledig scherm kies.
Dit op verschillende pagina's, zowel bij Youtube, HLN, als andere.

Weet er iemand waaraan dit kan liggen of wat ik moet doen om dit te verhelpen?
 
Intussen is er terug een update verschenen voor firefox
Probleem kan ook te wijten zijn aan de Flash Player, best ook even updaten.

rijke internettoepassingen | Adobe Flash Player

THX voor de snelle reactie Swake
Ik heb de laatste nieuwe flash Player geïnstalleerd.
Spijtig, zonder resultaat!
Firefox was reeds geüpdatet, ik had gehoopt dat die update van vanmiddag het probleem ging oplossen, niet dus ;!

Nog iemand ideetjes?
 
Intussen is er terug een update verschenen voor firefox
Probleem kan ook te wijten zijn aan de Flash Player, best ook even updaten.

rijke internettoepassingen | Adobe Flash Player

waarschijnlijk zal je eens een update moeten uitvoeren van je driver voor je videokaart(dit is waarschijnlijk een nvidea videokaart die zich in je pc bevind) De nieuwere versies van flash player zouden incompatibiliteit kunnen vertonen met oudere videokaartdrivers.
Je zal eens naar de website van nvidea moeten googlen en proberen een recentere driver te downloaden.

Rakke
 
waarschijnlijk zal je eens een update moeten uitvoeren van je driver voor je videokaart(dit is waarschijnlijk een nvidea videokaart die zich in je pc bevind) De nieuwere versies van flash player zouden incompatibiliteit kunnen vertonen met oudere videokaartdrivers.
Je zal eens naar de website van nvidea moeten googlen en proberen een recentere driver te downloaden.

Rakke

De meest recente driver van mijn videokaart is van 2006, nog eens geïnstalleerd, maar zonder resultaat.
THX voor het meedenken Rakke
 
Je zou je huidige flash player kunnen uninstallen en op OldVersion.com eens kijken of je daar een oudere versie van flash player kan downloaden en installeren om te kijken of het daar iets mee te maken heeft.Eventueel zou je hetzelfde kunnen doen met firefox
 
Je zou je huidige flash player kunnen uninstallen en op OldVersion.com eens kijken of je daar een oudere versie van flash player kan downloaden en installeren om te kijken of het daar iets mee te maken heeft.Eventueel zou je hetzelfde kunnen doen met firefox
Thx Rakke!

Zou kunnen, ik heb er over nagedacht.
De Flash player is niet recentelijk geüpdatet, dus weinig kans.
Firefox heeft recentelijk een paar updaten gehad, dus waarschijnlijk ligt het probleem bij Firefox.
Die updaten hebben veelal een beveiligingsachtergrond of een verbetering.
Voor het probleem van het witte scherm vind ik deze optie ondergeschikt wegens bovenstaande redenen (toch goed gevonden!), ten andere omdat ik een oplossing heb gevonden voor het omzeilen van het probleem.
Bij filmpjes in een klein venster kan je "inzoomen".
Inzoomen doe je door in je internetbrowser de Ctrl in geduwd te houden en dan te scrollen, hierdoor zoom je in of uit in het openstaande venster.
Zo kan ik toch, zo goed als, volledig scherm instellen.

Indien er andere oplossingen zijn? Ik sta er steeds voor open!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan