Status
Niet open voor verdere reacties.
Jantje moet van zijn meester als huiswerk een zinnetje maken over wielrenners.
Jantje gaat naar huis en hij neemt de krant en begint te lezen...
Opeens komt hij het woord condoom tegen, hij vraagt aan zijn pa wat het dat wil zeggen en zijn pa zegt:"dat is een condoom"
5min. later ziet Jantje staan vagina en hij vraagt aan zijn pa wat het wil zeggen en zijn pa zegt:"dat is een zadel"
nog later ziet hij staan neuken, hij vraagt terug wat het wil zeggen en zijn pa zegt: "dat is sprinten"

de volgende in de klas...
meester: "Jantje zeg je zinnetje even op voor de hele klas."
Jantje: Johan Museeuw doet zijn condoom aan, springt op zijn vagina en neukt tot aan de finish."

:us4alldeuk:

SIMBA
 
Die moet toch nog al kunnen neuken als je de lijst bekijkt wat hij gewonnen heeft.:duimop::duimop:
 
Jantje, niet van de slimste, zit ik de klas in de Nederlandse les. De juffrouw heeft een hele uitleg gedaan en nu moeten de kinderen een zin vormen met de woorden : Ik ben zeker. Pietje steekt de vinger op en zegt : Ik ben zeker dat wij op reis gaan want pappa heeft een hoop reisbrochures mee naar huis gebracht. Goed zo zegt de juf. Karel steekt de vinger op zegt : Ik ben zeker dat wij een nieuwe auto gaan kopen want pappa is een deel documentatie gaan halen. Dan steekt Jantje zijn vinger op en de juf laat hem met tegenzin aan het woord, wetende dat hij steeds van die antwoorden geeft die op niets trekken. Jantje zegt : Mijn mamma gaat het de gazet naar de wc. Allee zegt de juf wat is dat hier allemaal? Wacht zegt Jantje, ik ben nog niet uitverteld. Ik ben zeker dat ze moet schijten want lezen kan ze niet.
 
De kinderen moeten in de klas zinnen maken in de vragende vorm en dan ook het antwoord op geven. Jantje steekt zijn vinger op en vraagt : Heb je een fiets? Dan heb je ook een voor en achterlicht. Karel achter in de klas zit zich kennelijk te vervelen en de juffrouw zegt : Geef jij eens een vraag. Goed zegt Karel maar dan aan jou gericht juf. Oke. Awel zegt Karel : de vraag : Juffrouw heb u een leren broek? Euh , Ja zegt de juf. Awel zegt Karel : dan heb je ook leren pijpen.
 
Onderwijzer:
"Peter, zeg me eens, wie van jullie is gisteren in mijn appelboom geklommen om appels te stelen? "

Peter:


"Ik hoor u niet goed, meester, hier op de achterste bank."

Onderwijzer:


"Dat zullen we wel eens zien. Kom eens hier, neem plaats op mijn stoel.

Ik zal aan jouw lessenaar gaan zitten en dan mag jij me een vraag stellen."

Ze wisselen van plaats en Peter doet wat hem opgedragen is.

Peter:


" Meester, wie heeft er gisterennacht bij mijn mama geslapen?"

Onderwijzer:


"Je hebt volkomen gelijk, Peter. Hier achteraan kun je echt niks verstaan."

 
Jantje zit met zijn klasgenootjes in de Duitse les.

De juffrouw heeft een oefening bedacht en legt deze uit:
<?XML:NAMESPACE PREFIX = O /><O:p></O:p>
<O:p></O:p>
"Wie kan een zinbedenken waar de drie Duitse lidwoordenDER,DIEenDASin voorkomen?"

Jantje denkt even na en steekt zijn vinger op.
<O:p></O:p>
De juffrouw ziet dit en vraagt aan Jantje zijn zin op te zeggen.

Jantje zegt: "Nou juf..., MEIN SCHWESTER HABT EEN KINDJEN BEKOMMEN ..."
<O:p></O:p>
De juf antwoordt: "Maar Jantje, daar zitten toch niet de drie lidwoorden in?"<O:p></O:p>
Waarop Jantje zegt: "Maar ik was nog niet klaar."
En hij gaat verder: "... ABER
DER DIE DASGEMACHT HABT IST VERSCHWUNDEN.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan