ik weet het niet meer, aub ik heb hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nu al systeemherstel geprobeerd .. lukt niet
ik heb ook geprobeer programma verwijderen maar steeds zeg hij dat hij besturing nie terug vindt

ik weet echt geen raad meer en weet nie hoe dit gebeurt is , men man is ook al boos op mij
aub iemand help mij ... -)5

HL-DT-ST DVDRAM GSA-H44N ATA Device

Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)

als ik op oplossing klik vnidt hij niets -)5

weet iemandt raad wat het kan zijn ? en hij zeg da hij geen nieuw stuurprogramma vindt



groetjes (vr)
 
Even de huidige stuurprogramma's van de IDE/SATA interface en de dvdrom uit de configuratie gooien en opnieuw opstarten.

dank je , DVD -Rom is verwijdert , maar steeds dat ik deze doe zeg hij altijd maar zelfde
dat hij besturing nie terug vindt en ik heb natuurlijk maar 1 Rom dus ja kan geen cd gebruiken
het beste is dat ik nie weet wat ik misdaan heb, zit alleen maar op forums te kijken heb in hele tijd niet gedownload

oooh ik weet het gewoon nie meer en moet bestanden voor men werk op cd kunnen zetten :(
 
Geef eens iets meer inlichtingen aub

Geef eens iets meer inlichtingen aub

Ik meen begrepen te hebben dat er ergens een CD/DVD rom speler dienst weigert hé?
Kan dat?
  • Windows versie graag
  • Merk PC (eventueel model nummer)
  • Staat in Configuratiescherm/Systeem/Apparaatbeheer een geel vraagteken ergens ?
  • Windows start toch nog wel normaal op ?
Hopelijk helpen we je uit de knoei hé ....

Ik heb nu al systeemherstel geprobeerd .. lukt niet
ik heb ook geprobeer programma verwijderen maar steeds zeg hij dat hij besturing nie terug vindt

ik weet echt geen raad meer en weet nie hoe dit gebeurt is , men man is ook al boos op mij
aub iemand help mij ... -)5

HL-DT-ST DVDRAM GSA-H44N ATA Device

Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)

als ik op oplossing klik vnidt hij niets -)5

weet iemandt raad wat het kan zijn ? en hij zeg da hij geen nieuw stuurprogramma vindt



groetjes (vr)
 
hoi, ik denk dat je probleem opgelost is??? Voor het geval dat niet zo moest zijn, laat gerust iets weten!!! Als je moet weten hoe de oude drivers te verwijderen, ik help je graag verder voor zover dat mogelijk is via deze weg, mvg. Johan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan