Besten,
Mijn vorige mail over dit onderwerp staat een slot op ???
Gegeven :
Tot nu toe had ik plots sedert maanden moeilijkheden met het gebruik achtereen van 2 identiteitskaarten : na gebruik van de eerste diende ik Firefox "op te frissen" om daarna de 2e te kunnen gebruiken en vice versa.
Sedert verleden week kan ik de 2 identiteitskaarten niet gebruiken ???????
Ik moet dringend verbinding kunnen maken met het VAPH.
Voor beiden verkrijg ik de 2 volgende meldingen :
De 1ste verschijnt wanneer ik op hun website verbinding wil maken met de identiteitskaarten.
De 2e verschijnt als ik via de overheid een verbinding wil maken via CSAM en het gebruik van de Digipass.
Wat heb ik reeds gecontroleerd :
Besten,
Graag jullie tips wat ik verder nog kan controleren - herinstellen - enz...........
Flamingo
Mijn vorige mail over dit onderwerp staat een slot op ???
Gegeven :
Tot nu toe had ik plots sedert maanden moeilijkheden met het gebruik achtereen van 2 identiteitskaarten : na gebruik van de eerste diende ik Firefox "op te frissen" om daarna de 2e te kunnen gebruiken en vice versa.
Sedert verleden week kan ik de 2 identiteitskaarten niet gebruiken ???????
Ik moet dringend verbinding kunnen maken met het VAPH.
Voor beiden verkrijg ik de 2 volgende meldingen :
De 1ste verschijnt wanneer ik op hun website verbinding wil maken met de identiteitskaarten.
De 2e verschijnt als ik via de overheid een verbinding wil maken via CSAM en het gebruik van de Digipass.
Wat heb ik reeds gecontroleerd :
- Via de "Belgian eID Viewer" op de inhoud en de certificaten van beide identiteitskaarten.
- De programma's voor gebruik van de "Digipass" & de identiteitskaarten herinstalleert.
Besten,
Graag jullie tips wat ik verder nog kan controleren - herinstellen - enz...........
Flamingo