HP netserver LH 6000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb een HP netserver LH pro maar ik heb er veel problemen me.
Eerst wist ik niet hoe ik in de bios moest binnen graken maar nu heb ik dat al ondervonden. Maar nu is mijn probleem dat ik geen windows 2000 kan installeren. Als ik dat doe, formateerd hij eerst alle hdd's ( 3x 9gig) En dan gaat hij de opstart bestanden voor de setup kopieren naar de hdd. Maar als hij dan opnieuw opstart om verder te doen met de setup komt er op dat hij geen OS kan vinden en de partitie niet kan openen.
Met een windows 98 heb ik het ook al geprobeerd maar die vind de hdd's zelf niet!!!
Laat het mij weten als er mij iemand kan helpen :duimop:
Ik kom bijna zot door dat ding (onpl)
 
Eerst moet je bij de site van HP alle drivers downloaden. Het is vaak nodig bij servers (oudere modellen) om eerst de drivers voor de Hd's in te laden. Dat Win98 geen schijven kan zien,= zo goed als normaal. Bij prof. gebruik word de schijf formatering FAT(32) niet gebruik, maar wel NTFS. Win 98 kan deze niet zien of lezen. Win2000 daar tegen kan met beide overweg. In win 2000 zitten wel geen drivers, dus voorzie u van alle drivers via de website van de fabrikant. Dan kan je pas aan de slag.
 
Eerst moet je bij de site van HP alle drivers downloaden. Het is vaak nodig bij servers (oudere modellen) om eerst de drivers voor de Hd's in te laden. Dat Win98 geen schijven kan zien,= zo goed als normaal. Bij prof. gebruik word de schijf formatering FAT(32) niet gebruik, maar wel NTFS. Win 98 kan deze niet zien of lezen. Win2000 daar tegen kan met beide overweg. In win 2000 zitten wel geen drivers, dus voorzie u van alle drivers via de website van de fabrikant. Dan kan je pas aan de slag.

Dat heb ik gedaan maar het bestand is 2mb dus juist te groot voor op een diskette te zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan