Hoe raak ik hier weg ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bunnynathalie

Gast
Hallo,

Hoe raak ik hier uitgeschreven ? Heb me ooit eens per ongeluk hier ingeschreven, en krijg niets dan mails. Ik heb de hele website al overhoop gehaald, maar nergens een procedure ?

Ik heb al geprobeerd in mijn profiel mijn e-mailadres te veranderen, maar dan zegt hij dat mijn paswoord niet overeen komt met mijn huidige, en toch ben ik ingelogd ???? begrijpen wie begrijpen kan !!!

Heb mijn paswoord al gereset, opnieuw 3 mails ontvangen, heb dat bevestigd maar ook met dat paswoord kan ik mijn e-mail adres niet veranderen, zodat ik niet die vervelende mails blijf krijgen.

Hoe raak ik hier aub vanaf ??? Alvast bedankt

Nathalie
 
Door mail naar mij te sturen, dat heb je over het hoofd gezien.
Helemaal onderaan het forum staat E-mail ons
Altijd emails maar wat krijg je daarvoor in de plaats ?
 
Ik begrijp het echt niet, jullie sturen me een mail :

Beste bunnynathalie

Uit onze statieken blijkt dat je nog geen enkel bericht op het forum geplaats hebt. Het kan zijn dat je niet weet hoe je een bericht moet plaatsen of dat je momenteel nog geen nood aan hebt.

Nu wij bieden onze hulp aan voor internet en computer problemen helemaal gratis.
Weet je niet hoe het forum werkt dan kan je deze nieuwe handleidingen eens bekijken Forum-handleidingen Computer hulp - Pctuts.be

Met vriendelijke Groeten
Team: pctuts.be

en nu wil ik gewoon het nodige doen, zodat jullie die mails niet meer moeten sturen.

Maar nu zie ik hier juist dat jij van Zele bent, ik heb daar 7 jaar gewoond, misschien dat ik via via dan hier terecht gekomen ben ?
 
Laatst bewerkt:
Dat zou kunnen, toen je uw lid gemaakt hebt heeft uw een mail ontvangen voor je account te activeren dit heb je gedaan.
Je bent al lid van 27 november 2008
 
Dus dat wil zeggen als je hier eenmaal lid wordt, dat je er niet meer vanaf geraakt ?
 
Jawel hoor iedereen heeft het recht te vragen zijn account te wissen.
 
Hallo,

Hoe raak ik hier uitgeschreven ? Heb me ooit eens per ongeluk hier ingeschreven, en krijg niets dan mails. Ik heb de hele website al overhoop gehaald, maar nergens een procedure ?

Ik heb al geprobeerd in mijn profiel mijn e-mailadres te veranderen, maar dan zegt hij dat mijn paswoord niet overeen komt met mijn huidige, en toch ben ik ingelogd ???? begrijpen wie begrijpen kan !!!

Heb mijn paswoord al gereset, opnieuw 3 mails ontvangen, heb dat bevestigd maar ook met dat paswoord kan ik mijn e-mail adres niet veranderen, zodat ik niet die vervelende mails blijf krijgen.

Hoe raak ik hier aub vanaf ??? Alvast bedankt

Nathalie


Het antwoord had eenvoudig kunnen zijn: onderaan de mail staat normaal een unsubscribe-link. die even volgen en klaar is kees
 
Het antwoord had eenvoudig kunnen zijn: onderaan de mail staat normaal een unsubscribe-link. die even volgen en klaar is kees

Nu wel, was tot paar dagen geleden enkel unsubscribe van het geabonneerde onderwerp.
Nu staat er een link om uit te schrijven van pctuts.
Dat is een verschil hoor.
Bekijk je mail van 't forum eens van de laatste paar dagen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan