Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zodra Spotnet succesvol geïnstalleerd is kun je Spotnet openen en zal er gevraagd worden om uw usenet provider login gegevens.
Kies hier uw provider uit de lijst en vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in en verklik vervolgens op de klik: “Verbinden”
Wil jij downloaden met spotnet? Of ben je op zoek wat spotnet is? Via de onze handleiding helpen we jou met het opzetten en gebruiken van spotnet. Lees meer
Hoi Aardbei, bedankt voor jouw reactie, maar ik gebruik momenteel bij wijze van proef, Easyusenet en ik kan daar prima van downloaden, maar als downloadmogelijkheid gebruik ik naast spotnet, ook Spotweb en om daarvan te downloaden heb ik een NZB bestand nodig. Toch?
Ik hoor het nog graag.
Groet,
Cor
wat @Aardbei vertelt is juist : op die manier verkrijg je een NZB bestand ! Het komt er daarna enkel op aan hoe je dat NZB in de downloader van je keuze krijgt ... en die zal dan de spot zelf ophalen.
Dank voor jullie reactie allemaal, inmiddels is mij gebleken dat ik ook prima kan downloaden via Spotweb, waardoor ik geen los NZB bestand nodig heb. Groet,
Cor
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.