Hoe meerdere vts mappen op één dvd zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Ik heb een film in 2 delen (reeds omgezet naar videobestanden dus 2 vts mappen) die op één dvd zouden moeten (de dvd is groot genoeg voor beide)maar als ik die wil branden met Nero zegt die dat de bestanden dezelfde naam hebben.
Hoe krijg ik mijn 2 delen op één dvd?
 
het is idd deel 1&2 en de bestanden zijn vob bestanden,de enige bestanden die Nero toelaat om een video dvd te maken.
Met ashampoo burnig studio lukt het wel om 2 avi's op één dvd te zetten maar mijn dvd recorder wil het menu dat aangemaakt word niet aannemen,ik zie het menu staan maar kan er nergens wat mee beginnen,gelijk welke toets ik druk op de afstandsbed.er gebeurd niets.
In de pc speelt de dvd dan weer wel zonder problemen.
 
dus de originele waren dan 2 avi's ? Deze zou je eerst dan moeten muxen tot 1 file en dan pas omzetten naar dvd bestand.

En hoe doe je dat dan muxen?Ik veronderstel dat het mixen moet zijn,maar dat is me ook onbekend,dus als je hier wat meer uitleg kan geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik doe dat met AviMux_Gui maar het kan ook met virtualdub hoor, zoek eens op google naar "2 avi samenvoegen" en daar zie je wel hoe het moet dan ;)
Let wel op als er 2 LOSSE (srt) bestanden bij zijn dat je dit beter met AviMux_Gui doet dan. Als de ondertiteling er INgebakken is dan mag je het ook met virtualdub doen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan