Beeld hln.be

Status
Niet open voor verdere reacties.

strikerfox

Steunend lid
Vip Lid

Deze video is helaas niet meer beschikbaar, of nog niet gepubliceerd.​

Ik kan eigenlijk geen video(s) meer bekijken op het hln.be, voor andere nieuws sites zoals het het nieuwblad en youtube,is er geen enkel probleem. dat is al enkele weken zo.
m.v.g.
Guido.

ik gebruik altijd een adblocker (zit standaard ingebouwd in slimjet browser) dus daar kan het niet aan liggen lijkt me.
en gebruik zeker geen edge browser.

Daar kan het zeker wel aan liggen. Als je weet hoe die dingen werken, wat ze doen, en vooral hoe.
En blijkt ook de oorzaak te zijn hier... niet verwonderlijk.

zo heb ik het kunnen oplossen met ublock origin klik op details en vink aan Toegang tot bestands-URL´s toestaan
het zelfde met privacy badger zo kan ik beide extenties verder gebruiken
Mag daar nu wel een slotje op
iedereen bedankt voor de snelle respons

Laatst bewerkt:
dacht dat ublock origin niet meer zou werken of einde naderd volgens onderstaand bericht?
Binnen Chrome heb je nu een héél performante en vooral fijnmazige blokker ingebouwd : kun je site per site blokkeren, deblokkeren of op telkens vragen zetten... toevallig ontdekt en dan snap ik waarom Google externe extensies/apps overboord wil gooien.

zo heb ik het kunnen oplossen met ublock origin klik op details en vink aan Toegang tot bestands-URL´s toestaan
het zelfde met privacy badger zo kan ik beide extenties verder gebruiken
Lees #20 : je oplossing is wel héél botte bijl en geeft meteen alle URL's dus sites mogelijkheid om gegevens te pushen ...
Chrome kan beter ...

Google chrome heeft aan mij al eens gevraagt om die uBlock Origin te vervangen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan