Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Is dit normaal dat de temperatuur van de grafische kaart na een klein uurtje gamen oploopt naar zowat 75 graden. het spel vraagt maar weinig geheugen en is zeker geen zwaar spel.

Spelletje van de denda: The Rise of Atlantis, zeer simpel spelletje.

Het is een ATI RADEON 3650 kaartje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je zegt dat je hem telkens kortstondig hoort koelen.

Dit lijkt me niet goed !
Misschien een temperatuur sensor defect.
Kontroleer ook de bedrading van de fan eens. Misschien zit het stekkertje niet helemaal goed vast en maakt hij soms wel en soms niet kontakt.
 
Je zegt dat je hem telkens kortstondig hoort koelen.

Dit lijkt me niet goed !
Misschien een temperatuur sensor defect.
Kontroleer ook de bedrading van de fan eens. Misschien zit het stekkertje niet helemaal goed vast en maakt hij soms wel en soms niet kontakt.

Maandag eens controlen en delll eens op hoogte stellen van dit probleem, ik heb betaald voor 3 jaar garantie aan huis. Zodus dat zij het probleem maar oplossen. Ik blijf er met mijn pollekes af, trouwens ik kan maar een hand gebruiken en daarvoor heb je er 2 voor nodig. ;)

Maar ben blij met je tip. :duimop:
 
Beste dat je kan doen.
Het lijkt me ook een slecht contactje of zo.
Het is een Dell, laptop?
Dan kan het ook zijn dat er 2 fan opzitten, een voor de processor, waar ook de heatpipes langs passeren, en een appart voor de graka.
Dan kan het deze voor de graka zijn die gewoon niet werkt waardoor deze van de processor af en toe versnelt.
Het is vast en zeker een garantiegeval, moeten ze zelf maar oplossen vind ik ook.
 
Beste dat je kan doen.
Het lijkt me ook een slecht contactje of zo.
Het is een Dell, laptop?
Dan kan het ook zijn dat er 2 fan opzitten, een voor de processor, waar ook de heatpipes langs passeren, en een appart voor de graka.
Dan kan het deze voor de graka zijn die gewoon niet werkt waardoor deze van de processor af en toe versnelt.
Het is vast en zeker een garantiegeval, moeten ze zelf maar oplossen vind ik ook.

Ik ben vergeten toe te lichten, het gaat om een computer.

Intel® Core™ i7 Processor 920 (2,66 GHz, 8 MB cache, 4,8 GT/sec.)
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 (64 bit) - Nederlands
MICROSOFT-TOEPASSINGSSOFTWARE Microsoft® Works 9 - Nederlands
ONDERSTEUNINGS - SERVICES 3 jaar Premium XPS-Hardware Support - Voorrang bij telefooon contact en on-site support
MONITOR 20in S2009W WIDESCREEN European Black (1600 x 900)
HARDE SCHIJF 500 GB Seriële ATA-harde schijf (7.200 rpm)
GEHEUGEN 4.096 MB 1.067 MHz Tri Channel DDR3 (4 x 1.024)
GRAFISCHE KAART 256 MB GDDR2 ATI® Radeon™ HD 3650 grafische kaart (ZWAKJES) ;)
OPTISCH(E) STATION(S) 16x dvd+/-rw-station (dvd/cd lezen en schrijven) en 16x dvd-rom-station (dvd/cd lezen)
TOETSENBORD Dell USB-multimediatoetsenbord (zwart) - Nederlands
MUIS Dell USB-lasermuis met schuifwiel en 6 knoppen - zwart
LYDSOFTWARE Geïntegreerde HD-audio met Dolby Digital 7.1
MEDIASTATIONS 19-in-1 geheugenkaartlezer
 
Ik ben vergeten toe te lichten, het gaat om een computer.

Intel® Core™ i7 Processor 920 (2,66 GHz, 8 MB cache, 4,8 GT/sec.)
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 (64 bit) - Nederlands
MICROSOFT-TOEPASSINGSSOFTWARE Microsoft® Works 9 - Nederlands
ONDERSTEUNINGS - SERVICES 3 jaar Premium XPS-Hardware Support - Voorrang bij telefooon contact en on-site support
MONITOR 20in S2009W WIDESCREEN European Black (1600 x 900)
HARDE SCHIJF 500 GB Seriële ATA-harde schijf (7.200 rpm)
GEHEUGEN 4.096 MB 1.067 MHz Tri Channel DDR3 (4 x 1.024)
GRAFISCHE KAART 256 MB GDDR2 ATI® Radeon™ HD 3650 grafische kaart (ZWAKJES) ;)
OPTISCH(E) STATION(S) 16x dvd+/-rw-station (dvd/cd lezen en schrijven) en 16x dvd-rom-station (dvd/cd lezen)
TOETSENBORD Dell USB-multimediatoetsenbord (zwart) - Nederlands
MUIS Dell USB-lasermuis met schuifwiel en 6 knoppen - zwart
LYDSOFTWARE Geïntegreerde HD-audio met Dolby Digital 7.1
MEDIASTATIONS 19-in-1 geheugenkaartlezer

Eigenlijk staat hier geen waardevolle informatie, om een oplossing te vinden voor jouw probleem.
Ik zou gewoon aanspraak maken op de garantie, maar laat a.u.b. wel even op het forum weten wat het probleem was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan