Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb Office 2007 studenten licentie geïnstalleerd op drie pc, waarvan één al niet meer in gebruik is, nu ga ik deze week een nieuwe machine kopen en zou daar uiteraard ook graag office opzetten, wil dus office verwijderen van de te vervangen pc en dan op de nieuwe plaatsen, kan dit en hoe ?
Monneke vind het niet.

Met dreamweaver kan dit wel, je de-activeert het programma en je kan het dan op een andere computer installeren, is zoiets ook mogelijk met Office ?

Alvast dank voor reacties.
 
je kan toch gewoon office van die oude pc volledig verwijderen en dan op de nieuwe pc installeren? als ik bvb een format doe op 1 van mijn pc's en ik herinstalleer Panda Global Protection 2009 terug dan kan ik dit ook doen zonder problemen ik activeer mijn antivirusbescherming opnieuw en alles is perfect terug dus zal dit bij office ook wel zo zijn zenne zij zien ook wel op hoeveel pc's je licentie wordt gebruikt als je deze op een 4de pc zou zetten zal je wel merken dat dit niet gaat lukken.zolang je je aan je 3 licenties houd zal je geen problemen hebben om je office te activeren;)
 
Het probleem is niet dat ik geen dvd heb, het probleem is dat dit reeds drie maal geïnstalleerd is, en wat Luckske zegt geld inderdaad moest ik mijn pc formatteren en office er terug opzetten is dat geen enkel probleem, het probleem is echter dat het op een gans andere machine moet geïnstalleerd worden en dit gaat niet.
Met dreamweaver en Photoshop gaat dit wel ge deactiveert het programma en kan het gewoon op een andere pc installeren.
 
een 4 de licentie

een 4 de licentie

heb dit probleem ook gehad , is zeer eenvoudig
ik kocht mij een nieuwe laptop maar ik had al 2 x desktop en 1 x laptop al gebruikt ( dus 3 ) , heb de nieuwe installatie gedaan op de nieuwe laptop maar niet verbonden met internet , kiest voor telefonische registratie en leg uit dat u een nieuwe laptop heb gekocht voor op de school en dat de andere gecrast is en je krijgt een speciale licentie voor éénmalig extra registratie

zorg er wel voor dat 1 pc een tijdje niet verbonden is met internet als je dit doet

Hopelijk lukt het hiermee
 
Dat er één pc niet op internet komt is geen probleem, die pc is intussen al verhuist naar de schroothoop, ga het binnen drie weken is proberen, heb nu nog een werkende proefversie, bedankt en laat dan wel iets weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan