Opgelost Herhalende toetsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PhilipV

Beheerder
Forumleiding
Admin
Het zal iets eenvoudig zijn maar ik kan het niet vinden : sedert kort worden toetsaanslagen niet meer herhaald als ik blijf duwen.
We zijn het gewend dat als je op 'm' toets duwt en blijft duwen we 'mmmmmmmmmm' krijgen.

Dit nu niet meer zo bij mij ... en ik kan die instelling maar niet vinden ... wie weet waar dit zit in Windows 10 v. 2004 ?

Met welke tekstverwerker ? Hier op het forum gaat het goed als ik bijvoorbeeld de d toets ingedrukt houd.

ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

Kijk ook eens bij toetsenbordinstellingen en dan bij Filtertoetsen.
Kan zijn dat je na een verandering de pc opnieuw moet booten.

toetsenbord.jpg

Laatst bewerkt:
Was niet met tekstverwerker maar in elk programma, ook in Windows op zichzelf.
Maar die 'herhaalsnelheid' zit blijkbaar verborgen onder de filtertoetsen ... onlogisch. Het was geleden van Windows 2000 of zoiets dat ik dat nog had willen aanpassen en toen zat het wél op een logische plaats...

Het is nu nét wel opgelost door een reboot van het ganse systeem, maar ik zal nu maar proberen me te herinneren waar het zit.
Bedankt.

• Leuk
Waarderingen: Quit
Kan ergens een toetsencombinatie zijn die ik ongewild heb ingedrukt ... heb ik nogal met andere zaken ook gehad. Gelukkig geen instelling die daardoor permanent om zeep zou zijn ...

De rechter Shift toets 8 seconden indrukken en een bevestiging met Ja dan waarschijnlijk.
Op een andere manier zou ik het niet weten om deze instelling te veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan