E-mail Heeft Telenet geen e-mailadres ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb mij suf gezocht naar een e-mailadres van de Telenet klantendienst. Ik kom steeds tot de conclusie dat Telenet uitsluitend telefonisch kan worden bereikt. Voor een bedrijf waarvan de kerntaak communicatie zou moeten zijn is dat onaanvaardbaar.

Zou iemand weten hoe men Telenet een mail kan sturen ?

je kan hen niet mailen maar er zijn wel meerdere opties om met hen contact op te nemen de gemakkelijkste optie vind ik om een verkooppunt aan te spreken ..in de meeste gevallen lossen ze het probleem ter plaatse op ..

Op de site van Telenet vind je de optie contact.
Daar kan je kiezen uit een soort vraag/probleem.
Je kan dan via snapchat, messenger, contactformulier (= e-mail), netweters-site of telefoon contact opnemen.
Mogelijkheden te over.
In jouw geval zou ik het contactformulier gebruiken, aangezien je graag via e-mail wil communiceren.

Ik volg TS echter wel ... een contactformulier is in die mate NIET gelijk aan e-mail dat je geen enkel spoor of bewijs hebt dat je werkelijk contact hebt genomen.
Heel wat organisaties werken zo : géén mail, enkel webformulier.
Ik heb het vermoeden dat deze "afscherming" niet toevallig is maar duidelijk met de reden om een beetje 'ongrijpbaar' te blijven.

@PhilipV : Maar je krijgt normaliter een e-mail terug met jouw bericht van het contactformulier.
En de daaropvolgende communicatie gaat ook via e-mail.
Ze maken gebruik van een gedeelde inbox voor de helpdesk. Elke HD-medewerker kan berichten uit die inbox naar zijn eigen inbox verplaatsen en behandelen.
Ik heb dat principe ook gehanteerd toen ik nog werkte, maar dan niet voor een helpdesk. Wel voor het secretariaat waar iedereen berichten uit die inbox moest (kunnen) behandelen.

Volg ik, maar daarvoor hoef je geen webform te gebruiken .... kan ook gewoon door een mailadres te gebruiken waar iedereen die de mails moet behandelen toegang toe heeft.

Of Telenet een mail stuurt met hetgeen je hebt gestuurd weet ik niet, maar vaak doen firma's dat nét niet ...
Is dan overigens ook een no-reply adres in de meeste gevallen zodat een gesprek, een dialoog onmogelijk wordt gemaakt.

zelf heb ik al meerdere keren gebruik gemaakt van het contact formulier ...en telkens na een paar dagen antwoord gekregen en ben ook al opgebeld door hun dienst om mijn vraag te beantwoorden ....je kan jammer genoeg geen mail sturen naar telenet met in copy de mail naar jezelf , zodat je weet hij over het net is gegaan .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan