Status
Niet open voor verdere reacties.
amaai ik heb nu een laptop met vista ,noodgedwongen moeten kopen
maar das teen en tander ,nu moet ik wel alles leren van vista ,en das alles behalve makkelijk
is wel een keitoffe laptop van Aldi die van 17 inch en je kan er tv opkijken
maar dat is het enige positieve op dit moment,zal nog heel hard moeten wennen ,(en vloeken):ahhhhh:
die beveiliging is shit ,dat ouderlijk gedoe amaai,eer die pc iets aanpakt moet ge u in alle bochten wringen
maar zal wel moeten nu ;!
 
Ik zelf wacht nog met vista tot alle fouten er out zijn.
ouderlijk gedoe en beveiliging kan je uitschakkelen hoor, verken je vista maar eens ;)
Zo doende leert men.
 
Alvast proficiat met uw aankoop. Je zal vista wel gewoon worden.
Ik heb ook al mijn mening over vista moeten herzien.
Ik stond er heel wantrouwig tegenover en was ook van plan om dadelijk na de aankoop van m'n laptop vista er af te zwieren en XP op te plaatsen.
Gelukkig heb ik de inspanning geleverd om alternatieven te zoeken om die vervelende beveiligingswaarschuwingen uit te schakelen, zonder echter aan veiligheid in te boeten.
Wetende dat je een ervaren windows gebruiker bent, ben ik er zeker van dat je vista zal weten te appreciëren. Al zal het in het begin zoeken worden.
Ik zou nu al niet meer terug willen naar XP, al is het dan alleen maar om de de grafische veranderingen te doen. De stabiliteit valt nog mee. Alvast veel suc6 met het aanleren van alle vernieuwingen. Weet vooral dat je niet de enige bent die dit moet ondergaan.
Ik ben ook al heel wat uurtjes verloren aan vista (en ongemakken die er bij komen)
Tot op heden zijn alle problemen opgelost na veel zoeken.
Het ga je goed beste Vista gebruiker....
 
Een troost hebben wij voor je.
Wij hebben xp overgeslagen, en na vista een xp in bruikleen gekregen wegens de vele klachten over vista.
Daar wij geen van de 2 kenden, en dus niet bevooroordeeld warer hebben wij als eersten vastgesteld dat vista duidelijker, eenvoudiger en aangenamer is dan xp.
Als je de oude win 98 me en 2000 gewend bent is vista juist minder complex dan xp, dat vind mijn vrouw nog steeds een doolhof, terwijl ze met vista snel overweg kon.
Straks wil je ook niet meer terug, net als Stallion, de volhouders blijven bij vista weet ik.
En wat die fouten betreft, veel zullen het er niet meer zijn denk ik, als je denkt er toch een te kennen open je maar een topic hier.
Genoeg vistagebruikers die je graag verder helpen inmiddels.
 
Hei, nijltjetweety, werk je bij microsoft of zo?????????????????
of een onderdeel ervan???????????????
of iets in die geest???????
Nou wil ik niet beweren dat "vista" niet te gebruiken is, maar ophemelen gaat me toch een klein beetje te ver! als je 't niet erg vindt!!
Maar goed, ieder z'n meug (lachen)
Win 98.... ach je kon er wat mee doen.....
Win 2000.... een kluis waar de sleutel steeds zoek was....
XP.... een verademing.....
Vista..... en dumper......
Blij dat ik geen geld aan microsoft uitgegeven heb voor en na xp!!! (nar) (& between :)
Toch een plus punt: de systeem zit niet op eprom :)))))))))))
10 dingen wat xp wel kan en vista niet..... de 10 dingen waar vista moeite mee heeft en xp niet!
 
Laatst bewerkt:
Nou, als je een pc koopt staat het er op he, da's bij Jakske ook zo.
't zal zijn dat ik gewoon ben om die sleutel te zoeken zeker, :p dan zijn wij ook wat bevooroordeeld zeker?
Voor mij is xp eerder de vreemde eend in de windowsbijt.
Ik had mijn oude windows nog omdat die niet zo lastig was om te activeren, ik heb hem zelfs nu nog staan voor mijn oude soundcard als 3e besturingssysteem.
1 windows op 3 pctjes, da's geen sponsering voor microsoft hoor, en xp overslaan ook niet.
Ik zeg al jaren :nee: tegen Bill Gates, da's dan toch een ding waar wij het over eens zijn he.
Ik ga vista nu ook heel wat jaartjes gebruiken hoor, ik moet er wel positief tegenoverstaan dus he.
In elk gevan, ik had dezelfde moeite met xp als jij en vele xp gebruikers met vista.
't is allebei wennen, da's zeker.
Doe jij gerust nog een 3tal jaartjes met xp, dan kan je vista ook overslaan. ;)
Maar dan hang je ook vast aan je huidige pc, als je legaal wil blijven.
Jaja, het word er allemaal niet eenvoudiger op.
 
ben heel tevreden over xp pro,heb al met vista gewerkt
vista is een showbeest met veel tralala een geheugenvreter en wat nog meer
dos was bij mij nog het beste
 
Sorry jakske, was vergeten dat je een gloednieuwe laptopje hebt en deze negatieveling, (mezelf-m-), zit de boel te verzieken... niet netjes!!! :nee:(devil)
Heb veel plezier (nogmaals) met je compie ;).:yahoo:

en.... nijltjetweety, tegen de tijd dat ik niet meer met xp kan (waar ik inmiddels al 'echt' veel meer dan 3 jaar mee speel :taunt:) dan koop ik dan maar liever een MAC! (voor bijna hetzelfde prijs, waarschijnlijk(lachen)) in plaats van een systeem die 'alleen' maar transparante randjes aan kan!
Maar, ff goede vrienden (vr)joh, ik zit niemand te kleineren, echt niet.
Heb jaren lang met 95, 98, beta xp's en pro's gedaan, meeste ervan zonder die updates die ik echter ook niet heb gemist en toch zonder rommel binnen te halen die m'n machine onbruikbaar kon maken, dus kan ik nog echt heel wat jaren door gaan, updateloos dan wel maar wie zit daar mee ;).
Mijn drivers worden alleen geupdate als ik wat nieuws aanschaf en niet als ze zo maar uitkomen en een goede antivirus en firewall doen wonderen.
Ik installeer me nog steeds suf (nar) en de laatste keer dat ik windows heb geinstalleerd is volgens mijn meer dan 5 jaar geleden, heb nooit mijn hd low level geformatteerd of een systeem opgeblazen, ondanks m'n overklokken hier en daar.
Nu heb ik al 1 jaar dit systeem en die start nog steeds binnen 10 seconden wel op en kan gelijk weer doorgaan met waar ik gisteren bezig was, waar ik een xp pro 64bit en een vista 64bit heb geprobeerd (voor de 64bit kant te testen)... nou zelfs dan, geef maar de xp, is veel sneller!
Ben nogal grafisch ingesteld dus dos telde gelijk niet mee.
en nu ben ik weg hier :ren:voor dat iemand me gaat stenigen ;)
 
Laatst bewerkt:
Da's het leuke bij tuts, in 't algemeen hebben wij hier niet zo een lange tenen, da' s niet overalzo spijtig genoet.
grts
Ik heb mijn oude p2 doorverkocht, die vent wou er perse xp ophebben.
Dat duurt wat langer dan 10 seconden hoor.
Op de pc van de toekomst zal het met vista ook wel weer sneller gaan.
Met win 2000, kom je niet verder dan media player 9 en ie6, om er een paar te noemen, ik wil op de toekomst voorbereid zijn, dus laat ik op mijn nieuwe pc vista staan natuurlijk he, ik wil er enkele jaartjes weer tegen kunnen vandaar....
En nu genoeg geleuterd, straks durft Jakske niet meer (lachen)(lachen)
 
Laatst bewerkt:
het begint nu al stilaan te wennen hoor ,dat komt mischien omdat mijn ventje er al een tijdje zo een heeft met vista ,en die kan me al iets verder helpen ,en eigenlijk vind ik sommige dingen een pak gemakkelijker ,:duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan