Windows 11 HDD niet meer zicht baar in de UEFI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

Ik heb wat zitten rommelen in de UEFI van mijn Asus laptop Vivabook en nu wordt mijn HDD niet meer weergegeven op het Boot scherm vaan de Uefi. Hoe krijg ik mijn HDD weer zichtbaar?
Ik hoor het nog graag.
Met vriendelijke groet,

Bedankt voor jullie reacties. Om precies te zijn; ik heb deze Laptop:

Asus Vivobook 27 X712JA-BX173T en Ik heb de manual hiervan ook al gedownload maar deze is in het Engels en mijn Engels is helaas belabberd, maar wat ik ervan heb begrepen, komt ik hier ook niet veel verder mee. Weet iemand nog raad ? De laptop werkt verder nog prima, maar hopelijk gaat een niet goed ingestelde UEFI in de toekomst geen problemen veroorzaken.😁
Groetjes,
Cor

In de handleiding die @wivy je aangeboden heeft heb je kunnen lezen dat je het BIOS kunt openen door bij het opstarten van de pc op de F2 toets te drukken. Doe dat van zodra je merkt dat er beeldvorming op komst is.
Als je niet meer weet wat je in het BIOS "gerommeld" hebt kun je terug naar de standaard instellingen terugkeren door in het tabblad Save & Exit op Restore Defaults te klikken. Desgevraagd stem je toe met deze wijziging en klik je vervolgens op Save Changes and Exit.
De computer zal nu opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan