Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben een 34-jarige vrouw uit Deurne.

Ik gebruik mijn computer heel veel, zowel op het werk als privé. (Veel mensen snappen niet dat het eerste wat ik doe als ik thuiskom na 8,5 uur met een computer werken, het opzetten van mijn PC is. :p)

Privé gaat het dan voornamelijk om:
- fotobewerking (Photoshop Elements)
- downloaden, organiseren en natuurlijk afspelen van muziek
- online poker (altijd voor heel kleine bedragen, puur voor de fun, niet met de bedoeling er ooit rijk van te worden ofzo...)
- mail en facebook (voor het contact met vrienden die ik niet zo heel veel zie voornamelijk, niet voor de spelletjes)
- games (nooit de recentste, ik koop een game pas als het spotgoedkoop in de rekken ligt ;) )

Ik heb nooit echt gestudeerd om met computers te werken, maar als er een probleem voorvalt probeer ik het altijd zelf op te lossen en ik kan daarin heel erg koppig zijn. Vaak is Google dan mijn beste vriend...
Nu ik dit forum gevonden heb kan ik me dus ook tot jullie wenden in zo'n geval, da's wel fijn want in je eigen taal is dat toch nog steeds iets gemakkelijker.

En als wederdienst kan ik misschien wel helpen als iemand wil weten hoe hij of zij iets kan doen in photoshop!
 
Hartelijk welkom op de site. Alle inbreng is mogelijk. Weet je ergens de oplossing, je mag ze altijd geven. Heb je een vraag of probleem, stel het gerust.
 
Wees welkom geheten bij de grote PCTUTS familie. Natuurlijk is alle inbreng van harte welkom.
Hier is iedereen gelijk, ongeacht opleiding en alle andere bijzonderheden. Ieder heeft wel iets waar ze goed in zijn.
Heb je problemen, stel ze gerust in het forum, we zullen ze zo vlug als het kan proberen op te lossen. Gelukkig ben je een goede vriend van Google, die weet meestal toch alles beter en vlugger. :duimop::yahoo::applaus:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan