Internet Algemeen Hacked???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alle internet ( WiFi-Bluetooth—plus bedraad) uitgeschakeld.
wanneer ik dan dat met DISKPART bekijk, dan zit de PC nog steeds VIRTUAL ONLINE.
Na gezocht te hebben vond ik in REFENCIES de app VIRTUALAPP/DIDLOGICAL.
DE app gedeleted, maar komt steeds terug.
Ook de WiFi direct virtualadapter opgezocht en deleted,maar komt steeds weer terug.
Wat gebeurd hier?????
 
effe anders bekeken !
heb jij ooit een andere de toegang gegeven om je pc vanop een afstand over te nemen denk nu aan teamviewer of Windows remote desktop of Chrome remote desktop of LogMeIn dan kan het zijn dat deze andere die virtuele drive heeft aangemaakt en jouw de rechten heeft onteigend..

indien dit zo zou zijn dan dringt een verse installatie zich op zonder behoud van persoonlijke instellingen ...
 
de versie die jij krijgt is afhankelijk van welke digitale licentie er aan je Microsoft account gekoppelt is ..
de virtualapp/didlogical verschijnt terug nadat je deze verwijderd had omdat je waarschijnlijk ook weer Windows Live-programma's gebruikt.
 
Sorry, maar je smijt hier met allerhande termen, die soms helemaal niets met elkaar te maken hebben.
- In de eerste post vermeld je allerhande onsamenhangende zaken, die helemaal normaal zijn.
- Virtuele USB drive. ik kan echt niks meer installeren op die drive,wil EASEUS PARTITION manager installeren, gebeurt er niets. -> Waarom ga je op een virtuele USB drive iets installeren???
- Er wordt een Bluetooth USB STICK virtueel op (mijn) HDD geplaatst met de naam: Generic -SD/MMC/MS PRO USBdevice. -> Hoe weet je dat dit een Bluetooth USB stick is?
- NETSH WLAN SET HOSTEDNETWORK MODE=DISALLOWED Er gebeurd niets! Nog nooit meegemaakt. -> Wat verwacht je dan dat er gebeurd? Je hebt blijkbaar ervaring hiermee?
- En VIRTUALDISK SERVICE ERROR geeft aan opruimen is niet toegestaan op schijf 0 met het huidige opstart-system- wisselbestan- crashdump- sluimerbestandvolume-> Wat probeer je hier in hemelsnaam te doen? Je rootdisk te wissen? natuurlijk gaat dit niet!
- en ook INTEL komt met UHD Graphic 630 -> Ja... en dan?
- ...

Het spijt me, maar ik zie iemand die enorm paranoia is. Eigenlijk is hier geen enkel probleem... buiten dat jij alleen allerhande "hacking" ziet? Je probeerd vanalles te doen, wat dan ook falikant mislukt. Waarschijnlijk met goede reden.

Vertel nu aub eens wat het echte probleem is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan