Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb groovedown op mijn Pc, maar nu krijg ik het niet meer. Is daar iets mee. En zo ja, is er een alternatief. Het was zo'n prettige site.

gr. Toop
 
gebruik je Groovedown op windows of eerder op je mac....
gebruik je tevens de nieuwste versie ( 0.89 ) en is ook java aanwezig en up to date ...
graag dus wat meer info !
 
gebruik je Groovedown op windows of eerder op je mac....
gebruik je tevens de nieuwste versie ( 0.89 ) en is ook java aanwezig en up to date ...
graag dus wat meer info !

In gebruik het met Windows Vista, java is aanwezig en weet niet welke versie het is, kan dat nergens vinden. Als ik Groovedown aanklik krijg ik het scherm oom een nummer te zoeken maar dat werkt niet
 
Misschien een instelling in je firewall gemaakt? Sommige softwarematige firewalls kunnen wel eens de vraag stellen of bepaalde programma's verbinding mogen maken met internet. Klik je hier op nee, dan is er een regel aangemaakt in de firewall die verwijderd moet worden.
Zet deze eens heel even uit en start Groovedown daarna op. Vergeet niet de firewall terug aan te zetten.
 
kijk in de lijst van je geinstalleerde programma's en zoek daar de vermelding java ...de nieuwste versie is java7 update 21
ik ken zelf het programma Groovedown niet en gebruik deze dus dan ook niet maar volgens mij zit er een foutje in ...
en adviseer ik je om deze te verwijderen en opnieuw te installeren ...gebruik wel de nieuwste versie van Groovedown 0.89
 
De site is precies uit de lucht.

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@groovedown.me and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
 
je kan hem wel downloaden maar je krijgt een SQL error wil je deze installeren ...!
probeer het maar !

Geprobeerd en installatie succesvol verlopen. :yahoo:

51bdd6c5ca859-Groovedown1.jpg


51bdd6e4c5066-Groovedown2.jpg


51bdd6fe72ac5-Groovedown3.jpg


Bij de installatie neem je best de Custom installation, dan heb je de mogelijkheid om te voorkomen de je startpagina wordt gewijzigd en kan je de installatie van een zoekmachine uitvinken.
 
fijn voor je , maar werkt hij ook bij u ... ik krijg hem niet geinstalleerd op de windows8 .
correctie installeren lukt echter word de installatie map niet weg geschreven naar C:/program files /groovedown
de installatie map werd weggeschreven naar C:/ gebruikers/qtex/appdata/roaming/groovedown
het programma starte niet op ! ( heb deze dan ook terug verwijderd !!)
 
Geprobeerd en installatie succesvol verlopen. :yahoo:

Bij de installatie neem je best de Custom installation, dan heb je de mogelijkheid om te voorkomen de je startpagina wordt gewijzigd en kan je de installatie van een zoekmachine uitvinken.

Installatie is het probleem niet.

Het probleem is dat de website er uit ligt en er geen data beschikbaar is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan