Status
Niet open voor verdere reacties.
ben dus volledig nieuw met dit en zal dus nog wel enkele vragen hebben
nu heb ik er eentje
is da normaal dat de updates van de groepen zolang duren
dus ik klik op een groep en doe dan full update om alle berichten te kunnen zien maar dat duurt heel lang bij mij voor ik iets te zien krijg
 
het zal wel aan mij liggen zeker maar als ik een groep heb geupdate dan krijg ik niets te zien
ik volg alles zoals hier op de site is uitgelegd maar krijg niets te zien
staat er iets verkeerd of zo ? wie kan me helpen
 
het zal wel aan mij liggen zeker maar als ik een groep heb geupdate dan krijg ik niets te zien
ik volg alles zoals hier op de site is uitgelegd maar krijg niets te zien
staat er iets verkeerd of zo ? wie kan me helpen

U hebt toch een "Tread" aangevinkt als u die update wilt doen?
Waarom een "Full update" doen? Een "incremental update" is evengoed en dan worden alleen de nieuwe gegevens gedownload.
Als de updates werkelijk gebeurt zijn moet u eens klikken op het groen, gele, blauwe en rode icoontje (eerste 4) Bij mij is het rode en blauwe (2 en 3) geselecteerd. Als u een "grote" groep wilt updaten kan het wel enkele minuten duren vooraleer alles in orde is.
 
pffffffffffffff heb hier nog enkele keren geprobeerd maar alles loopt hier telkens vast als ik berichten ophaal met grabit
Ik heb nu eens bnews geinstalleerd omdat ik daar heel vroeger mee heb gewerkt en dat een beetje ken dus maar als ik berichten ophaal dan krijg ik ze ook niet te zien
Zou het niet kunnen zijn dat het aan mijn server ligt dat ik ze niet krijg
ik heb payserver bij reader.powernews.nl en alles is ingesteld met de gegevens die ik van daar heb gekregen
Hopelijk krijg ik rap een oplossing want anders betaal ik voor niets
 
had al opgemerkt bij je vorige vraag dat je met ftd werkte, als je daar vb koala ftd installeerd ga je direct naar de newsgroep en kan je daar de nzb aanmaken, daarna gaat dat automatisch naar grabit en kan je dat downen, je hoeft daarvoor niet de goepen te updaten hoor (ik doe dat nooit, dat kost veel download hoor.)
 
er mag een slotje op
na enkele uren zoeken heb ik het aan de praat gekregen met manieren
heb alles verwijderd en op andere schijf op mijn pc geplaatst nu werkt alles wel vlot
blijkbaar is mijn a schijf redelijk vol
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan