Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kloek

Gast
Hoi ik heb mijn mappen over een tijdje terug die op mijn andere pc stonden overgezet op de nieuwe met Vista.

Nu is mij opgevallen dat de map met bewegende beelden (gif) niet meer bewegen bij het openen.

Vroeger deden ze dat wel op de pc met Xp.

Is dat normaal ?? Of is er een oplossing ?? :vraagteken:[OPLOSSING]
Wat is er gebeurd met de Windows-viewer voor afbeeldingen en faxen?
Voor het weergeven van foto's en faxen is de Windows-viewer voor afbeeldingen en faxen vervangen door de nieuwe Fotogalerie-viewer.

Als u de Fotogalerie-viewer wilt openen, opent u een map met foto's die u wilt weergeven en dubbelklikt u op een pictogram of miniatuurweergave van een foto.

Ik vrees dus dat enkel uw Internet explorer deze gif bestanden nog doet bewegen !!!

In de volgende lijst worden de typen afbeeldingsbestanden vermeld die in Windows Media Center worden ondersteund.

Typen afbeeldingsbestanden (indeling)
Bestandsnaamextensies

Joint Photographic Experts Group
.JPG en .JPEG

Tagged Image File Format
.TIF en .TIFF

Graphics Interchange Format
.GIF

Bitmap
.BMP

Windows-metabestand
.WMF

Portable Network Graphics
.PNG


Opmerkingen
Digitale foto's die met een digitale camera zijn gemaakt en zijn opgeslagen in de RAW-indeling, worden niet in Windows Media Center ondersteund.

GIF-bestanden met animaties worden niet volledig ondersteund. Voor deze bestandsindeling geldt dat u de afbeelding wel kunt weergeven, maar niet de animaties.

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met welk programma bekeek jij je bewegende afbeeldingen [gif] ? Was dit de "Viewer" van XP of uw browser [b.v. Internet Explorer]
Als je een gif bestand opent met een gewoon fotoprogramma krijg je enkel het 1° beeld te zien en de rest niet....
Je moet dus in uw bestandsmappen kiezen met wel programma je uw gifafbeeldingen wilt bekijken.
Als je een *.gif afbeelding opent met IE of een andere browser zal dit zeker bewegen!
 
Met welk programma bekeek jij je bewegende afbeeldingen [gif] ? Was dit de "Viewer" van XP of uw browser [b.v. Internet Explorer]
Als je een gif bestand opent met een gewoon fotoprogramma krijg je enkel het 1° beeld te zien en de rest niet....
Je moet dus in uw bestandsmappen kiezen met wel programma je uw gifafbeeldingen wilt bekijken.
Als je een *.gif afbeelding opent met IE of een andere browser zal dit zeker bewegen!

Voorheen in XP Vieuwer nu met
Microsoft Office Picture Manager en dit lukt niet.:vraagteken:
 
Met IE lukt het wel, maar wil bewegende gif hebben in andere programmas.
 
Messchien nog een kinderziekte in Vista.:vraagteken:

Of doe ik iets verkeerd, maar wat dan:vraagteken:
 
Vorige poster kon nu ook moeilijk weten dat je geen Engels kon ( minimaal )
De bedoeling van deze site is om de mensen zoveel mogelijk uit de computerproblemen te halen in zoverre dat wij dat kunnen. Meestal lukt dit wel !

Maar goed ik zal eens zien in Vista zelf ( want ik werk nog meest met XP ) wat je best doet !
 
Je hebt dus gelijk !! kan niet meer in Vista

Je hebt dus gelijk !! kan niet meer in Vista

Wat is er gebeurd met de Windows-viewer voor afbeeldingen en faxen?
Voor het weergeven van foto's en faxen is de Windows-viewer voor afbeeldingen en faxen vervangen door de nieuwe Fotogalerie-viewer.

Als u de Fotogalerie-viewer wilt openen, opent u een map met foto's die u wilt weergeven en dubbelklikt u op een pictogram of miniatuurweergave van een foto.

Ik vrees dus dat enkel uw Internet explorer deze gif bestanden nog doet bewegen !!!

In de volgende lijst worden de typen afbeeldingsbestanden vermeld die in Windows Media Center worden ondersteund.

Typen afbeeldingsbestanden (indeling)
Bestandsnaamextensies

Joint Photographic Experts Group
.JPG en .JPEG

Tagged Image File Format
.TIF en .TIFF

Graphics Interchange Format
.GIF

Bitmap
.BMP

Windows-metabestand
.WMF

Portable Network Graphics
.PNG


Opmerkingen
Digitale foto's die met een digitale camera zijn gemaakt en zijn opgeslagen in de RAW-indeling, worden niet in Windows Media Center ondersteund.

GIF-bestanden met animaties worden niet volledig ondersteund. Voor deze bestandsindeling geldt dat u de afbeelding wel kunt weergeven, maar niet de animaties.
 
De nog verdere oorzaken zijn

ZIE BIJLAGE;)

Zodus heb ik pech
 
In ieder geval bedankt voor alle moeite.:duimop: waar we beiden niets aan kunnen veranderen;)

Die bijlage kwam uit een pc boekje dat ik toevallig nog in bezit had.

Groetjes kloek
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan