gezocht zwarte reflecterende sickers ....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
ik zoek zwarte reflecterende plakkers die door de dag niet opvallen door de zwarte kleuring maar s'avonds opvallen door dat de lichten van de achter mij aan rijdende auto's er op schijnen ...
deze zwarte reflecterende plakkers schijnen dan wit ....
nu vind ik deze wel , maar de webshop in nederland verstuurt deze niet naar belgie ....
heb er al een mail naar gestuurt maar ze hebben me dit nog niet beantwoordt ...

deze zwarte reflecterende plakkers kunnen ook aangekocht worden als een a4 blad ...om dus zelf een motief aan te maken ..
wie kan me daar bij helpen om daar aan te geraken ...of anders gezegt wie weet welke webshop deze ook naar belgie verstuurt ...
deze plakkers wil ik voorzien op mijn moto-koffers

dank bij voorbaat
 
Dan laat je ze toch naar mij versturen en daarna stuur ik ze naar jou als het op een andere manier niet lukt.
 
dat is een mogelijk oplossing , maar ik heb liever dat deze recht streeks ook naar belgie kunnen verstuurt worden ...
omdat er wellicht andere zijn die deze ook willen hebben ...gezien de nieuwe wet geving ...

(( ik heb der al eens besteld gehad van uit nederland , 4jaar geleden , maar deze webshop ben ik uit het oog verloren ...en de plakkers werden toen gebruikt voor mijn broer zijn caravan...))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan