Geluid you tube

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb geen geluid meer op filmpjes internet you tube enz het geluid is niet gedempt en mijn geluid op de lptop werkt perfekt als ik muziek afspeel ik heb flash ook al geherinstaleerd kan iemand mij helpen aub ik heb windows 7 ultimate ;!
 
Start
Uitvoeren
Type “regedit”
Enter

Linkerkant surfen tot je het volgende bereikt:
My Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Drivers32

Naar de rechterkant en klik rechtermuisknop dan “nieuw”

Klik op “tekenreekswaarde”
Type “wavemapper” enter
Op wavemapper staan en dan enter
Type “msacm32.drv” enter
 
Laatst bewerkt:
geluid

geluid

bedankt voor het snelle antwoord maar dit staat er al ;!
 

Bijlagen

  • wavemapper.jpg
    wavemapper.jpg
    53.5 KB · Weergaven: 106
Probeer dit eens:

Klik met de rechtermuisknop op een YouTube-filmpje en kies voor Instellingen. Klik vervolgens op Geavanceerd. Kies in het menu links voor Global Storage Settings. Als er nog geen vinkje staat bij Sta Flash-inhoud van derden toe gegevens op uw computer op te slaan, plaats hier dan een vinkje. Staat dit vinkje er al wel, verwijder het dan, sluit de browser, en doorloop het riedeltje opnieuw om het vinkje weer terug te plaatsen. Herstart de browser en voilà, u hebt weer geluid!
 
dat had ik ook al geprobeerd ik denk dat ik al zowat alles geprobeerd heb wat er maar te proberen valt , kan ik soms een systeemherstel doen naar een maand eerder ? en hoe kan ik dit dan doen er staat maar een datum tot 10 september
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan