Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Op mijn tablet eb ik een probleem. Als ik een app of afbeelding wil downloaden krijg ik steeds te lezen dat ik geen ruiimte meer heb. Terwijl er intern van de 4gb nu nog 1,86gb over heb. Extern zelfs 2,11gb terwijl het een kaartje van 2gb is. Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?
bedankt op voorhand.
 
Een afbeelding van op het net, max 1mb vermoed ik. Ik heb wel meer als 1gig ruimte over op beide he. Volgens mij moet het ergens iets zijn die een limiet zet dat ik ga moeten resetten, maar waar en wat he. Het is een ganse tijd allemaal gelukt, tot nu. Met de originele android market kan ik alles downloaden en instaleren zonder problemen. Maar een foto van op facebook opslaan lzukt niet. Geen geheugen genoeg krijg ik als melding. Maar gelijk in windows dat je ziet waar het probleem van ruimte zich voor doet zie ik dus met android niet. Alles gaat goed zolang het maar originel android is, heb ik den indruk
 
onvoldoende geheugen is wel nog iets anders als onvoldoende opslagruimte. wat is de exacte melding? kan het zijn dat een stuk harde schijf gereserveerd is voor virtueel geheugengebruik? dan is dat deel onbeschikbaar voor opslag van data.

graag dus exacte foutmelding (evt met screenshot?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan