Gegevens van GSM afhalen via pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikkie

Steunend lid
Vip Lid
Recent heb ik mij een gsm aangeschaft, een htc.
Ik had (dacht ik) alle contacten opgeslagen op de sim-kaart.
Niet dus...

Nu is de gsm op de grond geflikkerd, met als resultaat dat ik nu enkel nog een slechte zaklamp heb en een zeer grote usb-stick met lage opslagcapaciteit... ;!

Ik kan hem nog aanzetten maar krijg slechts een wit scherm.
Van op de pc kan ik met de verkenner op de gsm.

Weet er iemand of ik mijn adressenboek zou kunnen exporteren via de pc naar mijn nieuwe gsm?
 
Normaal kun je dit met het bijbehorend progje van je toestel.
Alhoewel dit niet ondersteund wordt door iedere fabrikant.
Zo niet is dit manueel terugzetten.
Je zou je htc kunnen aanbieden voor herstel?
Is er schade aan de buitenkant van je toestel? zo niet kun je proberen dit onder garantie te schuiven.
 
Normaal kun je dit met het bijbehorend progje van je toestel.
Alhoewel dit niet ondersteund wordt door iedere fabrikant.
Zo niet is dit manueel terugzetten.
Je zou je htc kunnen aanbieden voor herstel?
Is er schade aan de buitenkant van je toestel? zo niet kun je proberen dit onder garantie te schuiven.

Ja, dat wist ik...
Garantie is dus reeds lang verlopen (gsm overgenomen van mijn zus) en daar was geen cd bij met programma's...
Herstellen zal ongetwijfeld meer kosten dan een nieuwe.

Ik ben eigenlijk benieuwd of er een dergelijk programma bestond voor het uitlezen van deze gegevens.
 
windows mobile 5

windows mobile 5

deze werkt toch met de software van windows mobile 5 dacht ik?
kan je deze dan niet afhalen van de microsoft site of zo?
Ik heb er nog nooit mee gewerkt dus zou het niet echt weten.
 
deze werkt toch met de software van windows mobile 5 dacht ik?
kan je deze dan niet afhalen van de microsoft site of zo?
Ik heb er nog nooit mee gewerkt dus zou het niet echt weten.
De software staat op de gsm, maar het scherm is niet meer afleesbaar, ik zoek eigenlijk om via de pc het adressenbestand af te halen.
 
Normaal doet die dit met de outlook van office, maar dan moet je deze wel op je pc zitten hebben. Is dit niet zo dan ben je er aan voor je moeite. Windows 5 wordt momenteel ook niet meer ondersteund in de nieuwe aplicaties van Windows. Deze zit momenteel al aan 6.5.
Dus ik vrees dat je gegevens verloren zijn.
Kan je de gsm nog aan je pc aansluiten?
Zo ja, kan je via verkenner niet aan deze gegevens?
 
Ja, ik kon er gewoon via de verkenner op, maar 'k kreeg alleen een lege map.
Geprobeerd via OutlookExpress -> importeren van adressenboek, niet gelukt.
Microsoft Active sync. ook geprobeerd zonder reslutaat.
 
Als active sync niet werkt , dan weet ik het ook niet meer hoor . Met mijn pda werkt active sync perfect . Ik kan er alles mee afhalen en bijplaatsen van zowel pc naar pda en visa versa . Werkt je kabeltje wel correct , want daar heb ik ook nog wel eens problemen mee gehad dat mijn kabeltje niet goed werkte . Heb nu al 5 jaar hetzelfde kabeltje en werkt nu nog steeds zonder problemen met mijn pda.
 
Ja, ik kon er gewoon via de verkenner op, maar 'k kreeg alleen een lege map.
Geprobeerd via OutlookExpress -> importeren van adressenboek, niet gelukt.
Microsoft Active sync. ook geprobeerd zonder reslutaat.

Als je alleen een lege map hebt, moeten de adressen wél op Uw kaart staan.
Probeer eens met Active sync.
Anders kan je proberen je kaart in een kaartlezer te steken. Je weet het of niet, maar het kleine kaartje komt uit een grote kaart. Die grote kaart kan dan in een speciale kaartlezer gestoken worden. Daarvoor heb je wél speciale soft nodig.
Misschien dat Uw provider U wel kan helpen. Als je naar de winkel trekt met Uw toestel...... wie weet, zij hebben alles als ze willen.
 
Ik denk dat je gegevens verloren zijn door het vallen van je gsm en je een kruisje mag maken over de inhoud van je gsm.
Ik weet het ook niet meer hoe je deze nog zou kunnen redden, als ze nog te redden vallen tenminste.
 
Als active sync niet werkt , dan weet ik het ook niet meer hoor . Met mijn pda werkt active sync perfect . Ik kan er alles mee afhalen en bijplaatsen van zowel pc naar pda en visa versa . Werkt je kabeltje wel correct , want daar heb ik ook nog wel eens problemen mee gehad dat mijn kabeltje niet goed werkte . Heb nu al 5 jaar hetzelfde kabeltje en werkt nu nog steeds zonder problemen met mijn pda.

Die werkte dus wel, maar 'k vond geen adressenbestand.

Als je alleen een lege map hebt, moeten de adressen wél op Uw kaart staan.
Probeer eens met Active sync.
Anders kan je proberen je kaart in een kaartlezer te steken. Je weet het of niet, maar het kleine kaartje komt uit een grote kaart. Die grote kaart kan dan in een speciale kaartlezer gestoken worden. Daarvoor heb je wél speciale soft nodig.
Misschien dat Uw provider U wel kan helpen. Als je naar de winkel trekt met Uw toestel...... wie weet, zij hebben alles als ze willen.

Je hebt de keuze om je contacten op te slaan op je toestel of op je SIM-kaart.
Bij het overzetten van mijn SIM-kaart waren de meeste (niet alle) nummers niet mee overgekomen naar het nieuwe toestel, dus neem ik aan dat die nog in het oude toestel moeten zitten...

Ik denk dat je gegevens verloren zijn door het vallen van je gsm en je een kruisje mag maken over de inhoud van je gsm.
Ik weet het ook niet meer hoe je deze nog zou kunnen redden, als ze nog te redden vallen tenminste.

Denk het, ik kan alleen maar proberen...
 
Laatst bewerkt:
Dan rest mij alleen maar jou het heel slechte nieuws over te dragen en dat is , dat jij al je telefoonnummers kwijt bent. Want als je alles kan terug vinden via active sync maar je adresboek niet , dan zal het er wel niet in zitten. Als je je oud toestel nog in bezit hebt en het werkt nog , kan je misschien eens daar gaan zien of ze daar nog terug te vinden zijn . Anders weet ik het ook niet meer hoe je het kan terug halen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan