A
Avalonian
Gast
Ik heb een upgrade uitgevoerd van Windows Vista naar Windows 7 op mijn laptop. Deze beschikt over twee partities. Uiteraard heb ik Windows geïnstalleerd op de C. De tweede partitie is bestemd voor Data (documenten, foto's, e.a.)
Na de installatie zijn de mappen en submappen nog steeds te zien op de D maar er LIJKT niets meer in te staan!
Bij 'Eigenschappen' van de D partitie krijg ik volgende info:
Besturingssysteem : NTFS
Gebruikt: 186 Mb (dus de data is wel nog aanwezig !!!)
Beschikbaar: 226 Gb
Capaciteit: 226 Gb (volgens deze is er dus nog niets op de schijf!)
Ik heb betreffend station nog niet gedefragmenteerd, niks overschreven, en zeker niet herformatteerd.
Weet er iemand wat het probleem hier is(NTFS/FAT32? versleuteling, ????) en hoe ik dit kan verhelpen. Het kan toch niet dat bij installatie van een OS op de C de tweede partitie hierdoor geäffecteerd wordt.
Na de installatie zijn de mappen en submappen nog steeds te zien op de D maar er LIJKT niets meer in te staan!
Bij 'Eigenschappen' van de D partitie krijg ik volgende info:
Besturingssysteem : NTFS
Gebruikt: 186 Mb (dus de data is wel nog aanwezig !!!)
Beschikbaar: 226 Gb
Capaciteit: 226 Gb (volgens deze is er dus nog niets op de schijf!)
Ik heb betreffend station nog niet gedefragmenteerd, niks overschreven, en zeker niet herformatteerd.
Weet er iemand wat het probleem hier is(NTFS/FAT32? versleuteling, ????) en hoe ik dit kan verhelpen. Het kan toch niet dat bij installatie van een OS op de C de tweede partitie hierdoor geäffecteerd wordt.