Deze morgen plots een melding op i-phone van "geen sim kaart"Er zat natuurlijk wel een in?
Ik dus naar koopcentrum waasland naar de winkel van Apple,vlugge diagnose sim kaart defect.Naar Proximus store om nieuwe(gratis) simkaart,verkoper zegt mij dat het wel een tweetal uren kan duren vooralleer sim kaart actief is.Na meer dan drie uur nog altijd een verbinding,melding op scherm "Geen service"
Bij "instellingen" Wifi Geen verbinding.
Mijn vraag.
kan ik zelf verbinding maken?
Is opgelost dank zij Mr Google.
Met deze uitleg is het mij gelukt.
De netwerkinstellingen opnieuw instellen.
Ga naar 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Hierdoor worden niet alleen wifinetwerken en -wachtwoorden opnieuw ingesteld, maar ook mobiele instellingen en eerder gebruikte VPN- en APN-instellingen.
Ik dus naar koopcentrum waasland naar de winkel van Apple,vlugge diagnose sim kaart defect.Naar Proximus store om nieuwe(gratis) simkaart,verkoper zegt mij dat het wel een tweetal uren kan duren vooralleer sim kaart actief is.Na meer dan drie uur nog altijd een verbinding,melding op scherm "Geen service"
Bij "instellingen" Wifi Geen verbinding.
Mijn vraag.
kan ik zelf verbinding maken?
Is opgelost dank zij Mr Google.
Met deze uitleg is het mij gelukt.
De netwerkinstellingen opnieuw instellen.
Ga naar 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Hierdoor worden niet alleen wifinetwerken en -wachtwoorden opnieuw ingesteld, maar ook mobiele instellingen en eerder gebruikte VPN- en APN-instellingen.
Laatst bewerkt: