E-mail Geen mail meer op pc en telefoon

Tot gisterenavond ging alles perfect. Deze morgen een bericht op mijn gsm dat ik opnieuw moest inloggen op mijn Telenet mail met mijn wachtwoord om mijn account te verifiëren. Ik gebruik de mail app van Samsung Doe ik dat dan krijg ik gewoon dezelfde vraag terug.
Op de pc in de outlook app werkt het ook niet meer. Via Telenet webmail werkt het wel. Heb het wachtwoord al veranderd, de account uit outlook verwijderd en opnieuw willen toevoegen maar dat lukt nu ook niet meer. Na alles ingevuld te hebben en op doorgaan te klikken begint er een blauw rondje te draaien; wachten op uw e mailprovider en zo een 2 minuten later dan de melding aanmelden mislukt. de foutcode is invalid credentials temporarily unavailable.
Wat gaat er fout en hoe los ik dit op?
 
Er is 1 zin die me koude rillingen bezorgd;
Deze morgen een bericht op mijn gsm dat ik opnieuw moest inloggen op mijn Telenet mail met mijn wachtwoord om mijn account te verifiëren.

Telenet gaat je geen mail sturen om je account te verifieren. Zoiets noemt men phishing. Ik hoop niet dat dit hier de situatie is.

Maar 'mogelijks' bedoel je iets anders en vraagt de applicatie om terug te authenticeren. Dat is iets anders....

Ik heb ooit iets gelijkaardig gezien bij iemand. Was toen opgelost door het wachtwoord te laten resetten door de Telenet klantendienst. Was waarschijnlijk iets foutgelopen bij een synchronisatie op hun IAM systemen. Wachtwoord werkte daar wel in een bepaalde web portaal, maar niet (of meestal niet) tijdens de communicatie met de mailservers.

Persoonlijk zou ik dit zowiewo laten doen, wachtwoord laten resetten.
 
Het was idd de app zelf. Ondertussen ben ik er achter dat die app door Samsung niet meer ondersteunt word. Ik ga de gsm even laten tot het op de pc volledig in orde is.
Ik heb ook vernomen dat Microsoft geen mail apps meer gaat toelaten voor Outlook/Hotmail adressen die niet aan zijn strenge eisen voldoen.
Maar ik gebruik het nieuwe Outlook op de pc, dus waarom lukt dan het instellen van de mail niet, zelfs niet nadat Telenet het wachtwoord gereset heeft, een nieuw aangemaakt en ik dat op mijn beurt ook direct terug veranderd heb. Pas na dat heb ik het account in de Outlook app opnieuw ingesteld. Vanmorgen nog geprobeerd om nogmaals het ww te veranderen en opnieuw in de outlook app in te voegen, maar alles blijft zonder resultaat.
 
Welke samsung heb je (je kan dat zien als je naar instellingen ga >> info daar bij poductnaam) .
Kan het aan telenet zelf liggen wand dit bericht zag ik "Digitale werken aan de gang! Van 18/09/2024 22:00 tot 19/09/2024 08:00 kan je hier daarom even niets doen. Onze excuses voor de hinder.".
Ik gebruik voor telenet mail Gmail app en daar werkt het wel .
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.gm&pcampaignid=web_share

Over de Microsoft, dit is een artikel dat ik week ben tegengekomen.
daar had je het over in #3
 
Laatst bewerkt:
Idd. de zoveelste onaanvaardbare arrogantie van MS ... want je kan al raden welke mail-cliënts dat dan zijn... juist, ja ...
Ze leren het niet af om concurrenten te proberen wegdrummen door eisen te stellen, die zij alleen stellen.

EU ... wakker worden, nog maar een rechtzaakje meer of minder wegens oneerlijke concurrentiepraktijken ? waarom niet ?
 
Terug
Bovenaan