Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gastje1

Gast
Hallo ik zit met een heel ambetant probleem. IK heb vista op mijn laptop gezet en van dan heb ik geen internet meer via kabel draadloos geen probleem :p Hoe komt dit als er xp opstond ging dat allemaal perfect driver installeert van netwerk en alles gaat zoals mijn bluethoot en draadloosinternet maar steek ik de kabel in voor internet in dan gaat het niet. Graag zo vlug moelijk antwoord.

Yves
 
Drivers van je netwerkkaart geinstalleerd ?
Want langs draadloos heb je die netwerkkaart niet nodig.
 
ge moet die verbinding instellen in uw netwerkcentrum dan werkt het.
 
Neen gertje :s gaat niet..... Zo ver was ik ook al wel ;) Maar toch bedankt voor de reactie...

Yves
 
Ik denk nog aan iets.
Mijn moederbord is van oktober 2006, er staan vistadrivers op de website van asus, en die werkten begin dit jaar niet.
Systeemcrashes etc.
Na enkele maanden ontdekte ik dat de problemen begonnen na de installatie van de microsoft updates, dat doe ik nog wel, maar niet voor mijn hardware.
Het waren conflicten tussen mijn drivers en de microsoft updates.
Sinds ik van deze laatste afblijf loopt alles gesmeerd, nu toch al zo'n 3 maand.
De vistadrivers van april waren slecht, maar asus kwam in juli met nieuwe vistadrivers af, een maand later die updates eraf van microsoft en t' is ok hier.
Ik hoop dat je aan mijn vistaervaringen iets hebt, ik zie bij hp ook drivers van december, misschien zijn ze niet volledig vistaready.
Informeer eens bij de fabricant.
Heb je al geprobeerd met je drivers in xp sp2 compatibiliteitsmodus?
Bij mij werkt zelfs mij medionfototoestel uit 2004 goed zo.
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan