Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemorgen

Sinds 2 dagen krijg ik enkel vierkantjes met rood kruisje erin op m'n emails daar waar er vroeger ineens de foto of de aanbieding stond ,als ik op dat kruisje(vierkantje) klik kom ik wel direct op die site en aanbieding terecht !
Weet U waarom dat zo is of welk programma niet meer rechtstreeks gekoppeld is ?
Wat kan ik doen om het terug normaal te krijgen !
Ik werk met windows 7
Alvast bedankt en prettig weekend gewenst !
Walter
 
Rode kruisjes

Rode kruisjes

Goeiemorgen

Sinds 2 dagen krijg ik enkel vierkantjes met rood kruisje erin op m'n emails daar waar er vroeger ineens de foto of de aanbieding stond ,als ik op dat kruisje(vierkantje) klik kom ik wel direct op die site en aanbieding terecht !
Weet U waarom dat zo is of welk programma niet meer rechtstreeks gekoppeld is ?
Wat kan ik doen om het terug normaal te krijgen !
Ik werk met windows 7
Alvast bedankt en prettig weekend gewenst !
Walter
-------------

De afbeelding of foto moet zich op je harde schuif bevinden
Of een link van een uploader hebben
Groetjes Els Nobless
 
Alvast al bedankt voor de moeite maar het zijn niet "mijn" foto's of "aanbiedingen" die niet bij op m'n mail komen maar wel die van een promotie of zo komen ! Ik krijg nu bij dat kruisje => "ter bescherming van uw privacy is deze afbeelding niet automatisch van internet gedownload " dus het komt ergens van m'n antivirus maar wat is er dan verandert , krijg dit nu steeds en vind niet wat er fout gaat ! Thanks !
 
Alvast al bedankt voor de moeite maar het zijn niet "mijn" foto's of "aanbiedingen" die niet bij op m'n mail komen maar wel die van een promotie of zo komen ! Ik krijg nu bij dat kruisje => "ter bescherming van uw privacy is deze afbeelding niet automatisch van internet gedownload " dus het komt ergens van m'n antivirus maar wat is er dan verandert , krijg dit nu steeds en vind niet wat er fout gaat ! Thanks !

Als je met Microsoft Outlook 2010 werkt, kan je op die vermelding met rechts klikken. Hierna aangeven dat ge de uitgever vertrouwd of aan de lijst van veilige afzenders wilt toevoegen. Afhankelijk van de afzender kan dit nog voorkomen. Dan moet je telkens (indien gewenst) die afzender toevoegen aan de lijst met veilige afzenders.
 
Als je met Microsoft Outlook 2010 werkt, kan je op die vermelding met rechts klikken. Hierna aangeven dat ge de uitgever vertrouwd of aan de lijst van veilige afzenders wilt toevoegen. Afhankelijk van de afzender kan dit nog voorkomen. Dan moet je telkens (indien gewenst) die afzender toevoegen aan de lijst met veilige afzenders.

In Trust Center aanpassen dat die afbeeldingen mag downloaden. Dan moet je dit niet op die manier doen. Want dan blijf je bezig...
 
inderdaad heeft dit met het vertrouwenscentrum te maken ...straffer nog indien men de office 2013 of de 2016 gebruikt dan is dit standaard ook zo ingesteld geworden om te beletten dat men via zo een afbeelding een schadelijke code binnen gaat halen ...
met een schadelijke code word dus een besmetting bedoeld ...
*je kunt zelf in het vertrouwenscentrum een aanpassing doen maar dit is op je eigen verantwoordelijkheid ...
lees hier meer over ... De instelling voor het automatisch downloaden van afbeeldingen in berichten wijzigen !
 
inderdaad heeft dit met het vertrouwenscentrum te maken ...straffer nog indien men de office 2013 of de 2016 gebruikt dan is dit standaard ook zo ingesteld geworden om te beletten dat men via zo een afbeelding een schadelijke code binnen gaat halen ...
met een schadelijke code word dus een besmetting bedoeld ...
*je kunt zelf in het vertrouwenscentrum een aanpassing doen maar dit is op je eigen verantwoordelijkheid ...
lees hier meer over ... De instelling voor het automatisch downloaden van afbeeldingen in berichten wijzigen !

Alvast al bedankt voor jullie hulp , heb het vinkje bij "afbeeldingen niet downloaden" verwijdert maar helaas krijg ik nu => gekoppelde afbeelding kan niet worden weergegeven !Het bestand is mogelijk verplaatst , heeft een andere naam gekregen of is verwijderd ! Controleer of de koppeling verwijst naar het juiste bestand en de juiste locatie ! " Als ik dan op dat kruisje klik opent de afbeelding op internet en dat moet ik dan zo doen voor iedere afbeelding ! Maar op m'n mails geen afbeelding enkel rood kruisje in kadertje ! Rarara wie weet raad ..??
Prettige dag verder , het regent hier pijpestelen dus computeren is nu de beste oplossing !
groetjes !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan