Geel uitroepteken in Apparaatbeheer - Drivers Vista en Windows 7 en Windows Xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Als er een uitroepteken staat in je Apparaatbeheer dan wil dit zeggen dat je een driver mis en dat de hardware niet goed werkt in Windows. De drivers voor de meeste hardware zijn helemaal onderaan het bericht te downloaden.

3-04-2013 8-41-07.png



Klik rechts op Mijn computer en neem eigenschappen dan zal dit venster te voorschijn komen.

3-04-2013 8-50-24.jpg

Klik nu op Apparaatbeheer

Nu kan je de driver bijwerken door er rechts op te klikken en neem je Stuurprogramma's bijwerken.

3-04-2013 8-54-35.png

Nu ga je naar de map moeten zoeken dat je zo juist gedownload hebt en laat Windows daar in zoeken.

Er zijn 2 verschillende packs voor Windows Vista en Windows 7 en er is ook een pack voor Windows Xp deze kunnen enkel


Windows 7 en vista Driver Pack 64 en 32 bit


Windows xp driver pack 32 bit




Download het bestand dat je wenst en pak het uit met bijvoorbeeld winrar.

Deze handleiding mag niet zonder bron vermelding overgenomen worden.
 
Laatst bewerkt:
Werken de meeste Windows 7 drivers niet onder Windows 8 of zie ik dat verkeerd ?

Helaas niet. Heb hier een test PC in dual boot met W7 en W8
W7 wel geluid en W8 niet. Ik ben met zoeken stopt, heb hier al te veel tijd ingestoken voor een test pc.
 
Helaas niet. Heb hier een test PC in dual boot met W7 en W8
W7 wel geluid en W8 niet. Ik ben met zoeken stopt, heb hier al te veel tijd ingestoken voor een test pc.

heeft niets met drivers te maken ...kijk maar eens in apparaatbeheer daar zul je geen geel uitroepteken vermeld zien staan ...
om geluid te krijgen in de win8 dien je het icoontje van de luidspreker met rechts aan te klikken en een ander afspeelapparaat in te stellen als het standaard afspeelapparaat ..
heb dit zelf ook al aan de hand gekregen nadat ik een upgrade gedaan had win7 >windows8
drivers waren aanwezig want der was géén geel uitroepteken en toch speelde er geen geluid af ...na een ander afspeelapparaat ingesteld te hebben , was er geluid !
Bekijk bijlage 10424
 
Nou toch echt een geel uitroepteken hier in apparaatbeheer bij W8 en bij W7 niet, met gebruik van dezelfde drivers.
PC'tje is al wat ouder en het geluidskaartje ook, maar heeft altijd met Vista drivers gewerkt tot en met Windows 7 dus.
Geeft niet het is maar een test pc en geluid is hier toch niet belangrijk.
 
Als er een uitroepteken staat in je Apparaatbeheer dan wil dit zeggen dat je een driver mis en dat de hardware niet goed werkt in Windows.

Als er een geel cirkeltje staat met zwart uitroepteken, zijn er verkeerde stuurprogramma's geïnstalleerd.
Als er een geel driehoekje staat met zwart uitroepteken is het apparaat defect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan