Status
Niet open voor verdere reacties.

dina

Overleden
Hallo,
deze morgen heb ik vastgesteld dat een van mijn ps's is geblokkeerd zogezegd door de " politie "
ik zou €100 moeten betalen voor hem terug te deblokkeren.

ik kan nergens nog in de pc, alleen dat bericht komt op het scherm.

wat kan ik daar aandoen aub.

Danny
 
Laatst bewerkt door een moderator:
download de avg rescue disk
nadat je deze gedownload heb , brand je deze met imgburn op een cd
je brand de avg iso als een beeld bestand op een cd ( image to disk) brandsnelheid x4
**is deze gebrand dan plaats je de avg recue disk in de drive ...
en je herstart de getroffen pc ....geef in de bios aan om op te starten vanaf de drive ....bevestig dit en laat het opstarten vanaf de drive starten ...

hier een bijhorende filmpje hoe je de avg resue disk dient te gebruiken ... note de avg dien je toestemming te geven om zich bij te werken ...voor alleer je de scan opstart
[video=youtube;fGX-592qty8]http://www.youtube.com/watch?v=fGX-592qty8[/video]
 
Een andere methode welke ik al tal van keren heb toegepast is volgende:

Start op in veilige modus met netwerkondersteuning.
Ga op het internet en download combofix.
Start die applicatie op en laat die zen ding doen.
Even herstarten en je bent terug in orde.

note: Werkt wel niet altijd met de nieuwere variant van dit virus... Dan is een bootable disc aangeraden zoals hierboven beschreven.
 
oei zijn ze daar weer.ik krijg van die mails vanuit frankrijk en Amerika van een zogezegde verre oom van mij dat ik 550.000dollar erf en dat ik enkele gegevens dien door te geven omdat te kunnen erven
nie met den deze hoor:nee:
 
oei zijn ze daar weer.ik krijg van die mails vanuit frankrijk en Amerika van een zogezegde verre oom van mij dat ik 550.000dollar erf en dat ik enkele gegevens dien door te geven omdat te kunnen erven
nie met den deze hoor:nee:

Doen, maar dan bij Argenta een lopende rekening openen waar je geen krediet mee kunt opnemen. (Is gratis) Geef ze die gegevens door. (naam en rekeningnummer)
Het enige wat er kan gebeuren is dat ze proberen geld af te halen. Als er al niets op staat, kunnen ze dat niet. Dus maken ze er werk van en vangen bot. Als er dan toch werkelijk een verre oom U een erfenis nagelaten heeft, dan kan dat bedrag daar wel op gestort worden. Het kan nooit de 2 samen zijn. Een erfenis en een bedrieger.
 
installeer nu ook de malwarebytes free en laat deze updaten ..
daarna doe je een volledige systeemscan ...
blijf ook daarna malwarebytes verder gebruiken ....samen met de antivirus
 
dan mag er hier ook een slotje op ....de TS geeft te kennen dat het probleem zij had opgelost is .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan