Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Wss kennen jullie dat spel niet. Dit is een zoekspel en de makers zijn Rock You.Als er een fout in het spel zit of je hebt problemen of er is een misverstand kun je naar de makers een ticket sturen.Dan krijg je van het personeel daar een antwoord en ze lossen je probleem op.Mijn probleem echter is dat het mij niet lukt om een ticket te sturen omdat de servers die pagina zien als een pop-up.Die heb ik van Rock you echter toegestaan.Ik krijg dus dat ticket niet verstuurd door "about blank".Ben echt ten einde raad omdat ik dat er niet af krijg.
Weten jullie een oplossing?
Alvast bedankt
(Stuur een bijlage mee waarop te zien is wat ik krijg bij het versturen,bovenaan. ) IMG_20151010_123635.jpg
 
ik speel deze wel niet maar ben effe gaan kijken
als ik naar die support ga en ticket wil krijg ik de melding een popup word geblokeerd door internet explorer
als ik dan op eenmaal toestaan klik zie ik (page not found)
"heb het intussen nog eens geprobeerd nu lukte het wel"
om dat ticket te krijgen moet je een aantal dingen invullen
het lijkt mij aan die text op jou plaatje te zien dat er iets van device model zou moeten ingevuld worden

als je achteraan op dat pijltje klik kan je dat uitvouwen dan krijg je een aantal keuzes
11Knipsel.JPG

ik zie dat ze wel een eigen forum hebben maar wel in het engels
als dat voor jou geen probleem is vind je daar mischien een antwoord

Gardens of Time & Mobile
 
Laatst bewerkt:
Opletten met dit soort dingen, want het zou ook wel eens fake kunnen zijn. Wat ik zou doen is dit melden bij Facebook, want het zou ook wel eens kunnen gebruikt worden, om misbruik van te maken op Facebook.
 
ik speel deze wel niet maar ben effe gaan kijken
als ik naar die support ga en ticket wil krijg ik de melding een popup word geblokeerd door internet explorer
als ik dan op eenmaal toestaan klik zie ik page not found dus daar kom ik ook niet verder
het lijkt mij aan die text op jou plaatje te zien dat er iets van device model zou moeten ingevuld worden

ik zie dat ze wel een eigen forum hebben maar wel in het engels
als dat voor jou geen probleem is vind je daar mischien een antwoord

Gardens of Time & Mobile

Goed naar de spelling kijken, want het is zo dat men jou om de tuin leid : Gardens of Time >>>>> Garden of Time
 
ja dat had ik gezien Ranger maar er staat ook bij Dit is een zoekspel en de makers zijn Rock You

en dat is dus deze

14Knipsel.JPG
heb het intussen nog een geprobeerd en nu werkte het wel dus heb de text in mijn eerste bericht dan ook aangepast
en een plaatje bijgezet
 
Laatst bewerkt:
Zou "Garden of Time" misschien een schrijffoutje zijn van de topicstarter ? Een s vergeten achter Garden
 
het zou kunnen Lana als ik garden of gardens intik zie ik dit maar het spel zelf staat dus wel gardens

50Knipsel.JPG

dus blijkt over hetzelfde te gaan

20Knipsel.JPG
25Knipsel.JPG
 
jammer altijd als mensen hulp vragen en men probeert te helpen ze zelfs niet meer de moeite doen om even te reageren :vraagteken:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan