Software fulltrust

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
beste
sinds een week krijg ik iedere keer de vervelend melding
adobe.jpg


ik heb al alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ook de registerkey weggedaan. toen hielp het maar zodra ik een pdf moet afdrukken komt dit terug

dank

lucko
 
beste wat is er een goed alternatief voor adobe reader aub?? ik zie dat u al geantwoord hebt. mijn vraag hoe komt dat niet iedereen last heeft van die pop up van fulltrustnotification.exe???
 
Je begrijpt dat dit door een samenloop van omstandigheden kan zijn en een toeval waar we het raden naar hebben. Feit is dat Adobe géén kleine speler is op de IT-markt en dus wel zeker uitzonderlijk zal zijn...

Overigens in de links die ik doorstuurde is nagenoeg iedereen het erover eens dat de Acrobat Reader DC nog altijd dé beste en dé standaard is voor het openen van PDF.
 
Persoonlijk vind ik Adobe Reader veel te zwaar en het geeft veel problemen.
Nooit problemen met https://tools.pdf24.org/en/pdf-reader
Ik gebruik al jaren Adobe Acrobat, vroeger Adobe Reader, later samen met Acrobat en nu enkel Acrobat en ik heb hier nog nooit problemen mee gehad. Die programma's draaien heel soepel.
Zelfs op mijn smartphone draait Adobe Reader probleemloos.
Maar als ik uw posts hier lees heb u met bijna alles problemen.
 
ik gebruik adobe acrobat en ik kan er ook niet aan doen dat ik veel problemen heb!!! en NIET MET BIJNA ALLES. ik dacht dat het hier om te helpen was en niet om steken onder water te geven !!
 
u kunt nu weer lachen maar ik heb sinds ik windows heb moeten herinstalleren een rood kruis bij mijn pdf bestanden en ook photos
 

Bijlagen

  • acrobat.jpg
    acrobat.jpg
    22.9 KB · Weergaven: 62
  • photos.jpg
    photos.jpg
    43.2 KB · Weergaven: 59
ik gebruik adobe acrobat en ik kan er ook niet aan doen dat ik veel problemen heb!!! en NIET MET BIJNA ALLES. ik dacht dat het hier om te helpen was en niet om steken onder water te geven !!
Ik vraag u gewoon: welk programma gebruikt u.
U schrijft hier: "ik gebruik adobe acrobat"
Dit is de betalende versie! Waarschijnlijk het beste dat verkrijgbaar is.

In #16 vraagt u een goed alternatief voor adobe reader.
Dat is de gratis versie Adobe Acrobat waar u weinig meer kunt mee doen als een PDF lezen.
Ga naar de "Microsoft Store" en typ pdf in.
U kunt nu kiezen uit een massa verschillende pdf programma's. Merendeels gratis.
Probeer ze uit totdat u er een hebt dat u aanstaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan