Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Persoonlijk vind ik Adobe Reader veel te zwaar en het geeft veel problemen.beste wat is er een goed alternatief voor adobe reader aub?? ik zie dat u al geantwoord hebt. mijn vraag hoe komt dat niet iedereen last heeft van die pop up van fulltrustnotification.exe???
Ik gebruik al jaren Adobe Acrobat, vroeger Adobe Reader, later samen met Acrobat en nu enkel Acrobat en ik heb hier nog nooit problemen mee gehad. Die programma's draaien heel soepel.Persoonlijk vind ik Adobe Reader veel te zwaar en het geeft veel problemen.
Nooit problemen met https://tools.pdf24.org/en/pdf-reader
Met welk programma van Adobe werkt u nu? Reader of Acrobat?sorry ik ben teveel leek om dat te berijpen, en welk bestand moet ik dan zoeken?? heb nu alles van acrobat met revo uninstaller verwijderd dus ook in register wat is een goed alternatief voor acrobat reader??
Sorry, maar u slaat de bal volledig mis met deze opmerking :Met welk programma van Adobe werkt u nu? Reader of Acrobat?
Acrobat Reader bestaat niet.
Ik vraag u gewoon: welk programma gebruikt u.ik gebruik adobe acrobat en ik kan er ook niet aan doen dat ik veel problemen heb!!! en NIET MET BIJNA ALLES. ik dacht dat het hier om te helpen was en niet om steken onder water te geven !!
Sorry dat ik de vroegere naam gebruikt heb...Sorry, maar u slaat de bal volledig mis met deze opmerking :
Juist ja, en toegegeven ... Adobe heeft door de jaren heen de verwarring wel érg groot gemaakt !Sorry dat ik de vroegere naam gebruikt heb...
Zolang is het geleden dat ik dit programma nog gebruikt heb op de pc.