FTD 3.8.4 en FTD Watchdog 2.3

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb momenteel een probleem met deze twee progjes in Vista. Deze twee ook geinstalleerd in XP Home en doen beide hun werk goed maar in Vista daar en tegen wil FTD Watchdog niet opstarten als FTD zijn updates heeft volbracht heb nogthans dezelfde instellingen als in XP. Iemand die mij kan vertellen wat hier fout zit???

Ik heb het juist geïnstalleerd op mijn computer (Vista) om het uit te testen en te proberen en ervaar geen enkel probleem werkt perfect.
Met deze heb ik er iets knaps bij, bedankt daarvoor - maar hiermee is je probleem niet opgelost.
Staat het programmake wel mee in je opstartitems ?

FTD Watchdog monitor wordt opgestart als de pc wordt opgestart. Kan beide progjes wel afzonderlijk laten draaien maar moet wel bij FTD Watchdog telkens het programma toelating geven bij de opstart. Heb al een vinkje gezet bij Eigenschappen => Compatibiliteit onderaan in bevoegdheidsniveau een vinkje gezet bij " Dit programma als administrator uitvoeren maar helaas geen verbetering. ;!

Dat probleem ondervind ik niet, moet wel er bij zeggen dat ik de volledige controle over de pc heb en er bij mij niks om toestemming moet vragen.

en is dat in te stellen bij Vista of hoe kom jij aan de volledige controle want hier gebeurd het regelmatig bij een installatie dat ik toestemming moet geven om een installatie te kunnen laten plaatsnemen???

Dat is inderdaad in te stellen, nu de vraag is hoever wil je gaan ?
UAC uitschakelen is de gemakkelijkste manier, ik vermoed dat je dat kent.

Wat ik gedaan heb is de C - schijf van eigenaar verandert, dus het volledig beheer van de pc overgenomen, zo ben ik naast eigenaar van de wortelmap dit ook voor de onderliggende containers en objecten.
Zo heb ik een systeem gecreëerd dat enorm spontaan reageert en heel eenvoudig kan aangepast worden.

Heb je in dat laatste echt interesse, wil ik het beschrijven hoe dit te maken.

het UAC uitschakelen zal me nog wel lukken maar als je wil mag je mij de tweede methode ook uitleggen als je wil kan ik om te beginnen altijd uitproberen in virtuele vista kan ik niet veel fout doen, alvast bedankt voor de moeite.

Ik zal tegen morgenavond laat (maandag) een degelijke uitleg hieromtrent posten, ga ze trachten duidelijk te schrijven ; of het op een virtuele vista gaat dat kan ik niet zeggen.
Tot dan met mijn uitleg.

oké in ieder geval al hartelijk bedankt en wij wachten geduldig tot morgenavond laat op je schrijfwerk en dan zal ik wel zien of het lukt in de virtuele machine anders voeren wij het uit op de originele versie.

heb de progjes geinstalleerd in virtuele Vista met uitgeschakelde UAC beide deden hun werk goed na de installatie, had ook de sidebar uitgeschakeld tijdens installatie. Daarna uitgetest in de echte Vista met dezelfde voorwaarden en rara liep weer helemaal fout beide progjes werken appart maar FTD Watchdog geeft niet de doorstart na het updaten van FTD :vraagteken:

Zeg dat wel rara.
Spijtig dat ik nu niet wat meer tijd heb, dan had je mijn schrijfwerk al,
nog een beetje geduld, moet wat slapen en morgen eerst boterhammetjes en elektriciteit verdienen voor mijn pcke.

Het is inderdaad laat geworden, maar nog net vandaag , hi,hi.
Dit is het artikel dat ik geschreven heb, het staat on-line op mijn site en zal het morgen kopiëren voor het forum en op een juiste plaats droppen.
Ik hoop dat het duidelijk is , vermoed van wel : Hier is de link.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan